Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#77825Kupony nefungují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2024, před 5 měsíci

Vladimír Bajbora

Znění stížnosti

Chtěl jsem použít kupony při placení. Jednalo se konkrétně o STAROČESKÉ ŠPEKÁČKY. Po sejmutí kódu se mi na displey objevil nápis ve smyslu, že kupon není akceptován. Chtěl jsem aspoň použít poukázku v hodnotě 30Kč. Dopadlo to stejně. Také nebyl přijat.Zavolal jsem obsluhu na aby zkontrolovala zda mám všechno v pořádku. Všechno bylo odsouhlaseno, v pořádku, i ona zkoušela sejmout kód, ale vždycky byl kupon odmítnut. Nefungovaly ani při dalším nákupu v jiný den. Psal jsem vám už před týdnem, dodnes jste se neozvali. Poukázce pomalu končí platnost a nic.


Požadované řešení

Funkčnost nabízeného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2024 09:54, před 5 měsíci

V případě, že spotřebitel splňoval veškeré podmínky pro uplatnění kupónu, měla by mu být sleva také řádně poskytnuta.

Vzniklou situaci je vhodné řešit ihned na prodejně, tak jak zde spotřebitel učinil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2024 21:27, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.