Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Chtěl jsem použít kupony při placení. Jednalo se konkrétně o STAROČESKÉ ŠPEKÁČKY. Po sejmutí kódu se mi na displey objevil nápis ve smyslu, že kupon není akceptován. Chtěl jsem aspoň použít poukázku v hodnotě 30Kč. Dopadlo to stejně. Také nebyl přijat.Zavolal jsem obsluhu na aby zkontrolovala zda mám všechno v pořádku. Všechno bylo odsouhlaseno, v pořádku, i ona zkoušela sejmout kód, ale vždycky byl kupon odmítnut. Nefungovaly ani při dalším nákupu v jiný den. Psal jsem vám už před týdnem, dodnes jste se neozvali. Poukázce pomalu končí platnost a nic.
Funkčnost nabízeného
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel splňoval veškeré podmínky pro uplatnění kupónu, měla by mu být sleva také řádně poskytnuta.
Vzniklou situaci je vhodné řešit ihned na prodejně, tak jak zde spotřebitel učinil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.