Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Neberu jako stížnost, spíše jako popis naprosto nevyhovující a špatné služby. Majitel by se měl zamyslet nad novou logistikou. Bohužel tento rok musím hodnotit, co se týče dodáníbalíčků velmi špatně. Viz balíček 4679086855. 2x řešeno po telefonu, aby se vrátil na původní místo dodání, že jeden den vydržím a přesto opakovaně vracen na jinou zasilkovnu, která mi naprosto nevyhovuje. Mezitím zmatené zprávy, v jednom dni, ze balíček najdu na dvou různých místech ……? Z jednoho dne čekám již týden
Tady by pomohla asi reorganizace firmy
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Schöppová, mrzí nás, že máte na naše služby v poslední době takový názor. Vypadá to, že vaše zásilka byla automaticky přesměrována systémem z důvodu dovolené původního výdejního místa. V trasování však vidím, že již je zásilka vyzvednutá, podařilo se vám tedy s kolegy nakonec na všem domluvit? Budeme rádi, když nám zachováte přízeň. Dokážeme vám, že naše služby pořád stojí za to a příště už vše proběhne hladce. Uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Děkuji za informaci / zprávu. Pro mne to sdělením bylo vyřešeno. Pěkný den.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.