Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vážená paní/vážený pane,
rád bych touto cestou vyjádřil svou nespokojenost s nedávnou zkušeností, kterou jsem měl s Vaší společností během cesty autobusem dne 13.8.2024 na trase směr Kadaň (415).
Během celé jízdy nebyla v autobusu zapnuta klimatizace, což vedlo k velmi nepříjemným podmínkám pro cestující. Vzhledem k tomu, že venkovní teploty byly vysoké, byla atmosféra uvnitř vozidla nesnesitelná. Mnozí cestující, včetně mě, byli nuceni cestovat v nekomfortních podmínkách, což rozhodně nesplňuje standardy, které bych od Vaší společnosti očekával.
Chápu, že technické problémy mohou nastat, ale v tomto případě nebyl cestujícím poskytnut žádný vysvětlení nebo omluva. To mi připadá jako nedostatečná péče o zákazníky, kteří se na Vaši službu spoléhají.
Rád bych Vás proto požádal o prověření této situace a zajištění, že se podobná situace nebude opakovat. Očekávám také, že budu informován o výsledcích Vašeho šetření a případných opatřeních, která hodláte přijmout, aby se zajistila vyšší úroveň komfortu pro Vaše cestující.
Děkuji za Vaši pozornost této záležitosti a těším se na Vaši odpověď.
S pozdravem,
Drnák
Rád bych Vás proto požádal o prověření této situace a zajištění, že se podobná situace nebude opakovat. Očekávám také, že budu informován o výsledcích Vašeho šetření a případných opatřeních, která hodláte přijmout, aby se zajistila vyšší úroveň komfortu pro Vaše cestující.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti např. na e-mail: info@csadcl.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.