Společnost


ČSAD Česká Lípa a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77832Nesnesitelné podmínky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2024, před 5 měsíci

Jakub Drnák

Znění stížnosti

Vážená paní/vážený pane,

rád bych touto cestou vyjádřil svou nespokojenost s nedávnou zkušeností, kterou jsem měl s Vaší společností během cesty autobusem dne 13.8.2024 na trase směr Kadaň (415).

Během celé jízdy nebyla v autobusu zapnuta klimatizace, což vedlo k velmi nepříjemným podmínkám pro cestující. Vzhledem k tomu, že venkovní teploty byly vysoké, byla atmosféra uvnitř vozidla nesnesitelná. Mnozí cestující, včetně mě, byli nuceni cestovat v nekomfortních podmínkách, což rozhodně nesplňuje standardy, které bych od Vaší společnosti očekával.

Chápu, že technické problémy mohou nastat, ale v tomto případě nebyl cestujícím poskytnut žádný vysvětlení nebo omluva. To mi připadá jako nedostatečná péče o zákazníky, kteří se na Vaši službu spoléhají.

Rád bych Vás proto požádal o prověření této situace a zajištění, že se podobná situace nebude opakovat. Očekávám také, že budu informován o výsledcích Vašeho šetření a případných opatřeních, která hodláte přijmout, aby se zajistila vyšší úroveň komfortu pro Vaše cestující.

Děkuji za Vaši pozornost této záležitosti a těším se na Vaši odpověď.

S pozdravem,

Drnák


Požadované řešení

Rád bych Vás proto požádal o prověření této situace a zajištění, že se podobná situace nebude opakovat. Očekávám také, že budu informován o výsledcích Vašeho šetření a případných opatřeních, která hodláte přijmout, aby se zajistila vyšší úroveň komfortu pro Vaše cestující.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2024 15:28, před 5 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti např. na e-mail: info@csadcl.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2024 16:27, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.