Společnost


McDonald's ČR spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77833Slevový kód vygenerovaný bez QR kódu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2024, před 5 měsíci

David Štencel

Znění stížnosti

Dobrý den,

28.7.2024 jsem psal jsem společnosti e-mail, na který doposud neodpověděla. Proto píši i zde. Text níže je přepis e-mailu, který jsem očistil od nepotřebných subjektivních informací a pocitů.

****

Dobrý den,

25.7.2024 jsem navštívil opavský McDonald v OD Breda. Dal jsem si karamelovou zmrzlinu a v mezičase, když jsem čekal na objednávku, jsem vyplnil dotazník spokojenosti, který byl na účtence. Za odměnu jsem dostal vygenerovaný slevový kód na malé hranolky, nebo jablečnou taštičku za 15 Kč.

Zmrzlinu jsem snědl a řekl si, že slevový kupón má jen omezenou platnost a nevím, kdy pojedu do McDonaldu znovu, tak jsem se vrátil, že si dám ještě tu taštičku.

"Nelze uplatnit na samoobslužném kiosku." Takže musím na pokladnu. Čekám, až obsluha přijde a sdělím ji, že si dám jablečnou taštičku s tímto slevovým kódem (ukazuji obrazovku telefonu). Paní za pokladnou mi odpoví, že tam někde musí být nějaký kód (asi čárový nebo QR) a že ten mám u pokladny sám naskenovat. Vysvětluji, že žádný kód tam není a ukazuji telefon ještě jednou. Aktualizuji stránku, snažím se o export do PDF a export k tisku, jestli se tam nějaký další kód neobjeví. Neobjevil. Ptám se znovu obsluhy, jestli tam opravdu musí být další kód, odpovídá že ano.

Nakonec jsem tedy řekl, že si to dám i tedy tak (za normální cenu). Paní za pokladnou se ujistí, že chci taštičku jablečnou. Jakmile zaplatím, paní, která připravuje jídlo, přiběhne zezadu k nám a říká paní za pokladnou a tak trochu i mně, že jablečná taštička už není, protože si ji koupil někdo přede mnou. Na otázku paní prodavačky, jestli může být třešňová, odpovídám, že ano.
Už jsem totiž zaplatil.

Závěrem však zjišťuji, že třešňová taštička není ani zdaleka tak dobrá jako jablečná, na kterou jsem se tak těšil. :(


V odkazu v referenčních údajích posílám snímek obrazovky z mého mobilu se slevovým kupónem tak, jak se vygeneroval.



Prosím tedy o vyjádření se k situaci a sdělení, zda-li se jednalo o pochybení obsluhy, nebo jestli máte pokažený systém na generování slevových kupónů.


Děkuji a přeji hezký den.


S pozdravem,

David Štencel


P.S.: Chybějící potraviny z nabídky bych čekal krátce před zavíračkou, ale v McDonaldu jsem byl, když bylo krátce po 20. hodině. Přitom McDonald v opavské Bredě zavírá až ve 21:30.


Požadované řešení

Prosím tedy o vyjádření se k situaci a sdělení, zda-li se jednalo o pochybení obsluhy, nebo jestli máte pokažený systém na generování slevových kupónů. V druhém případě bych chtěl, abyste systém na generování slevových kódu dali opět do pořádku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2024 20:26, před 5 měsíci

Pokud spotřebitel splnil veškeré podmínky pro obdržení platného kuponu, měla by mu jej společnost také poskytnout.

Podle popisu vzniklé situace by se mohlo jednat o nekalosoutěžní praktiku, konkrétně pak klamavou reklamu podle § 2977 Občanského zákoníku. Zde je v odst. 2 uvedeno, že při posuzování, zda je reklama klamavá, se přihlédne ke všem jejím výrazným znakům, zvláště se přihlédne k údajům, které reklama obsahuje ohledně dostupnosti, povahy, provedení, složení, výrobního postupu, data výroby nebo poskytnutí, způsobilosti k určenému účelu, použitelnosti, množství, zeměpisného či obchodního původu, jakož i podrobnějšího vytčení a dalších znaků zboží nebo služeb včetně předpokládaných výsledků použití nebo výsledků a podstatných znaků provedených zkoušek či prověrek, ceny nebo způsobu jejího určení, podmínek, za nichž se zboží dodává nebo služba poskytuje, a povahy, vlastností a práv zadavatele reklamy, jako jsou zejména jeho totožnost, majetek, odborná způsobilost, jeho práva duševního vlastnictví nebo jeho vyznamenání a pocty.

Pokud by bylo prokázáno, že o klamavou reklamu skutečně jde, mohla by osoba, jejíž právo bylo nekalou soutěží ohroženo nebo porušeno, proti rušiteli požadovat, aby se nekalé soutěže zdržel nebo aby odstranil závadný stav. Dále může požadovat přiměřené zadostiučinění, náhradu škody a vydání bezdůvodného obohacení (§ 2988 OZ).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 11:32, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.