Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, v osobních vlacích trilex směr Liberec - Semily a naopak v minulém týdnu (pátek a sobota), přijde Vám normální, že klimatizace jede naplno v 23.00????!!
Venku bylo 16 st a druhý den jsme jeli zpět v 20.00, venku 20st a ve vlaku asi 5st ???????? !! Průvodčí oznámil, že ty vlaky nejde korigovat, tak co to je za ***?
Jsme akorát nemocní. V zimě zas přetopeno... Prosím, zda by se to mohlo nějak řešit! Děkuji, Vacátková.
Náprava aby se dala korigovat klimatizace a topení!
|
Tweet |
Pokud služba neodpovídala objednávce, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví sleva z kupní ceny jízdenky.
Kontakt na společnost ARRIVA nalezne spotřebitel zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.