Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77848Klimatizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2024, před 5 měsíci

Petra Vacátková

Znění stížnosti

Dobrý den, v osobních vlacích trilex směr Liberec - Semily a naopak v minulém týdnu (pátek a sobota), přijde Vám normální, že klimatizace jede naplno v 23.00????!!
Venku bylo 16 st a druhý den jsme jeli zpět v 20.00, venku 20st a ve vlaku asi 5st ???????? !! Průvodčí oznámil, že ty vlaky nejde korigovat, tak co to je za ***?
Jsme akorát nemocní. V zimě zas přetopeno... Prosím, zda by se to mohlo nějak řešit! Děkuji, Vacátková.


Požadované řešení

Náprava aby se dala korigovat klimatizace a topení!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2024 17:51, před 5 měsíci

Pokud služba neodpovídala objednávce, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví sleva z kupní ceny jízdenky.

Kontakt na společnost ARRIVA nalezne spotřebitel zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 11:48, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2024 17:28, před 18 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.