Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7787Posílání žiletek a spodního pradla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2015, před 9 lety

Josef Palušný

Znění stížnosti

Dobrý den,tím to vám davám na vědomi že už nechci zasilát žádne váše výrobky.Psal jsem vám dne 3.9.2015.dopis o ukončení. A do dnešního dne mi nebylo poslano žádne vyrozumeni o ukončení váších vyrobku a zasilaní mě??Ale druhé nabídky už jste zase poslali. S pozdravem Palušný Josef


Požadované řešení

Nechci už nic posilat?????????!!!!i kdyby to bylo zadarmo??!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2015 09:34, před 9 lety

Byla-li sjednána smlouva o koupi zboží (mohla být sjednána i telefonicky a to tak, že spotřebitel po telefonu souhlasil se zasláním vzorku zdarma), měl by spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží.

Spotřebiteli doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy na pravidelné zasílání zboží (zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2, a nechat si kopii odstoupení od smlouvy i dodejku pro účely případného soudního sporu) a žádat vrácení nákladů na dodání.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2015 15:09, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.