Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#77871Lístky na Coldplay

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2024, před 5 měsíci

Zuzana Kvardova

Znění stížnosti

Listky měly být dodány týden před akcí. Na Tiketmaster se objevily dva dny před akcí. Koncert byl v Mnichově, tedy spojen s cestou, rezervaci letenek a ubytování. Nejenže jsme akcí nestihli, ale cena na lístku byla tretinova, než jsme zaplatili. Nikde není dovolání, listky nešlo ani přeprodat. Přišli jme o 22000,- Kč.


Produkt

Listky na Coldplay Mnichov 15.8.2024


Požadované řešení

Vrácení peněz zpět na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2024 09:11, před 5 měsíci

Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít [dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku].

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími. České právo nezakazuje přeprodej vstupenek na kulturní a sportovní akce za vyšší cenu, než která je na vstupence uvedena. Pouze v případech, kdy by byla nová cena v hrubém nepoměru k ceně původní, mohl by zákazník požadovat zrušení smlouvy a navrácení peněžních prostředků, neboť by se jednalo o neúměrné zkrácení. Co by se však v konkrétním případě považovalo za hrubý nepoměr by mohl posoudit jedině soud.

Společnost se jakožto zprostředkovatel obchodu ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky, přičemž pro Českou republiku je na stránkách uvedeno telefonní číslo +420 228 883 086,
- e-mailem na customerservice@orders.viagogo.com,
- přes zákaznický účet na stránkách společnosti.

Pokud spotřebitel uzavřel smlouvu na stránkách www.viagogo.com, www.viagogo.be, www.viagogo.es nebo www.viagogo.fr uzavírá smlouvu se společností viagogo Entertainment Inc., která sídlí v USA. Jestliže spotřebitel prodává či kupuje vstupenky na jiné doméně či v aplikaci viagogo uzavírá smlouvu se společností viagogo AG.

Dle obchodních podmínek společnosti viagogo AG (https://www.viagogo.com/cz/Help/Buyer/11) je možné se v případě nevyřešení sporu smírnou cestou obrátit na Českou obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku či v USA), může se taktéž spotřebitel obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Pro Švýcarsko (viagogo AG):
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Pro USA (viagogo Entertainment Inc.):
Dozorovým orgánem je v tomto případě Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2024 21:58, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.