Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,ve středu jsem jela z nádraží směr poliklinika jih autobusem číslo 10 kolem 19 hodiny.Venku bylo 35 stupňů v autobuse ještě snad víc protože nebyla puštěna klimatizace.Bylo tam šíleně nedejchatelno.Myslela jsem si že je řidič povinen klimatizací pouštět.Jestli ano ,bylo by asi dobře řidičům říct důrazněji že ji mají pouštět.Tak snad příště už to bude v pořádku.Chrášťanská
Řidičům důrazně připomenout že klimatizaci tam nemají na okrasu ale proto aby se i cestující v autobuse lépe citili
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.
Stížnost je vhodné směřovat přímo ke společnosti, a to buď prostřednictvím telefonu: 387 719 123 anebo emailu: info@dpmcb.cz.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.