Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7788Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2015, před 9 lety

Vladimír Veselý

Znění stížnosti

Na jare 2015 jsem si koupil sluchatka Parrot Zik 2.0 v cene cca 8.500,- Kc.
Pred 14-ti dny jsem produkt reklamoval, nebot sluchatka se po nabiti a vypnuti automaticky sama od sebe, asi po 10-ti sekundach zapinala. Dale se kompletne rozlepily svy na obou nausnicich.
Pri reklamaci na Krakovske ulici na Praze 1, jsem odevzdal kompletni baleni. Slecna si vzala pouze sluchatka a privodni kabel, coz napsala do protokolu. Rekla mi, ze obdrzim funkcni sluchatka na mou adresu.
Dnes jsem dostal mail, ze se reklamace zamita, a to z duvodu, ze nebylo dodano kompletni baleni.
Volal jsem na jejich reklamacni oddeleni a tam mi rekli, ze az mi je poslou, mam je reklamovat znovu.
Slecna pry za to nemuze, protoze nekteri vyrobci kompletnost baleni nepozaduji, tudiz to nepozadovala i v mem pripade.
Prosim o reakci, zda je to bezny pristup, nebo nekdo pochybil.
Dekuji.


Požadované řešení

Chtel bych zrusit kupni smlouvu, tato firma u me ztratila duveru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2015 09:11, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2015 13:01, před 9 lety

Dobrý den pane Veselý.

V tomto případě opravdu pochybila kolegyně na naší pobočce. Zboží měla přijmou kompletní. V tomto případě autorizovaný servis vyžaduje kompletní hardwarové příslušenství , jelikož nefunkčnost samotných sluchátek mohlo způsobit poškození nebo vada příslušenství. Prosím vás tedy o dodání zbytku příslušenství, abychom mohli reklamaci dořešit.

Omlouvám se za chybu kolegyně a děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.9.2015 19:27, před 9 lety


Vladimír Veselý

Vazeny pane Styblo,
bez jakehokoliv naznaku ironie, me prosim poucte o tom, jaky vliv na funkci sluchatek ma krabice, plysovy obal a navod k pouziti, a na zaklade ceho tyto zalezitosti prohlasujete za hardwarove prislusenstvi?
Dekuji.
Vladimir Vesely

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2015 09:46, před 9 lety

Požadavek na dodání celého balení v případě uplatnění práva z vady věci je nepřiměřený. Naprosto nepřiměřené je požadovat po spotřebiteli dodání originálního obalu, tento obal nebyl předmětem koupě (ani součástí zboží), a není tudíž důvod, aby bylo nutné jej reklamovat společně s vadnou věcí. V případě příslušenství je přiměřený požadavek na jeho dodání pouze v případě, že by pro zjištění a odstranění vady bylo nezbytné toto příslušenství dodat.

Podle § 2174 občanského zákoníku se k ujednáním, která omezují nebo brání kupujícímu uplatnit právo z vadného plnění, nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2015 08:54, před 9 lety

Dobrý den pane Veselý.

Nepsal jsem vám o krabici a výplně , ale o hardwarové příslušenství - tedy kabeláž, bez které nelze sluchátka nabíjet a propojit s jiným zařízením. Vzhledem k tomu, že vada je právě v nabíjení , prosím vás o dodaní tohoto příslušenství.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.9.2015 19:00, před 9 lety


Vladimír Veselý

Dobry den pane Styblo,
podruhe jsem vam dnes donesl sluchatka, vcetne nabijeciho kablu, pridal jsem navic krabici, nedbajice udivu obsluhujici slecny, ze pry to neni nutne a nikdy nebylo. (!)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2015 14:17, před 9 lety

Dobrý den pane Veselý.

Děkuji, že jste zboží k nám dodal a omlouvám se za kolegyni.

Jakmile bude reklamace vyřízena, budeme vás kontaktovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.10.2015 20:02, před 9 lety


Vladimír Veselý

Hodnocení:

Komentář: Cela anabaze sice trvala 51 dni, ale nakonec jsem spokojen s novymi sluchatky, ktere mi byly doruceny 23.10.2015. Diky vsem.