Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na jare 2015 jsem si koupil sluchatka Parrot Zik 2.0 v cene cca 8.500,- Kc.
Pred 14-ti dny jsem produkt reklamoval, nebot sluchatka se po nabiti a vypnuti automaticky sama od sebe, asi po 10-ti sekundach zapinala. Dale se kompletne rozlepily svy na obou nausnicich.
Pri reklamaci na Krakovske ulici na Praze 1, jsem odevzdal kompletni baleni. Slecna si vzala pouze sluchatka a privodni kabel, coz napsala do protokolu. Rekla mi, ze obdrzim funkcni sluchatka na mou adresu.
Dnes jsem dostal mail, ze se reklamace zamita, a to z duvodu, ze nebylo dodano kompletni baleni.
Volal jsem na jejich reklamacni oddeleni a tam mi rekli, ze az mi je poslou, mam je reklamovat znovu.
Slecna pry za to nemuze, protoze nekteri vyrobci kompletnost baleni nepozaduji, tudiz to nepozadovala i v mem pripade.
Prosim o reakci, zda je to bezny pristup, nebo nekdo pochybil.
Dekuji.
Chtel bych zrusit kupni smlouvu, tato firma u me ztratila duveru.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Veselý.
V tomto případě opravdu pochybila kolegyně na naší pobočce. Zboží měla přijmou kompletní. V tomto případě autorizovaný servis vyžaduje kompletní hardwarové příslušenství , jelikož nefunkčnost samotných sluchátek mohlo způsobit poškození nebo vada příslušenství. Prosím vás tedy o dodání zbytku příslušenství, abychom mohli reklamaci dořešit.
Omlouvám se za chybu kolegyně a děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Vazeny pane Styblo,
bez jakehokoliv naznaku ironie, me prosim poucte o tom, jaky vliv na funkci sluchatek ma krabice, plysovy obal a navod k pouziti, a na zaklade ceho tyto zalezitosti prohlasujete za hardwarove prislusenstvi?
Dekuji.
Vladimir Vesely
Požadavek na dodání celého balení v případě uplatnění práva z vady věci je nepřiměřený. Naprosto nepřiměřené je požadovat po spotřebiteli dodání originálního obalu, tento obal nebyl předmětem koupě (ani součástí zboží), a není tudíž důvod, aby bylo nutné jej reklamovat společně s vadnou věcí. V případě příslušenství je přiměřený požadavek na jeho dodání pouze v případě, že by pro zjištění a odstranění vady bylo nezbytné toto příslušenství dodat.
Podle § 2174 občanského zákoníku se k ujednáním, která omezují nebo brání kupujícímu uplatnit právo z vadného plnění, nepřihlíží.
Dobrý den pane Veselý.
Nepsal jsem vám o krabici a výplně , ale o hardwarové příslušenství - tedy kabeláž, bez které nelze sluchátka nabíjet a propojit s jiným zařízením. Vzhledem k tomu, že vada je právě v nabíjení , prosím vás o dodaní tohoto příslušenství.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobry den pane Styblo,
podruhe jsem vam dnes donesl sluchatka, vcetne nabijeciho kablu, pridal jsem navic krabici, nedbajice udivu obsluhujici slecny, ze pry to neni nutne a nikdy nebylo. (!)
Dobrý den pane Veselý.
Děkuji, že jste zboží k nám dodal a omlouvám se za kolegyni.
Jakmile bude reklamace vyřízena, budeme vás kontaktovat.
Hodnocení:
Komentář: Cela anabaze sice trvala 51 dni, ale nakonec jsem spokojen s novymi sluchatky, ktere mi byly doruceny 23.10.2015. Diky vsem.