Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:663
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7788Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2015, před 10 lety

Vladimír Veselý

Znění stížnosti

Na jare 2015 jsem si koupil sluchatka Parrot Zik 2.0 v cene cca 8.500,- Kc.
Pred 14-ti dny jsem produkt reklamoval, nebot sluchatka se po nabiti a vypnuti automaticky sama od sebe, asi po 10-ti sekundach zapinala. Dale se kompletne rozlepily svy na obou nausnicich.
Pri reklamaci na Krakovske ulici na Praze 1, jsem odevzdal kompletni baleni. Slecna si vzala pouze sluchatka a privodni kabel, coz napsala do protokolu. Rekla mi, ze obdrzim funkcni sluchatka na mou adresu.
Dnes jsem dostal mail, ze se reklamace zamita, a to z duvodu, ze nebylo dodano kompletni baleni.
Volal jsem na jejich reklamacni oddeleni a tam mi rekli, ze az mi je poslou, mam je reklamovat znovu.
Slecna pry za to nemuze, protoze nekteri vyrobci kompletnost baleni nepozaduji, tudiz to nepozadovala i v mem pripade.
Prosim o reakci, zda je to bezny pristup, nebo nekdo pochybil.
Dekuji.


Požadované řešení

Chtel bych zrusit kupni smlouvu, tato firma u me ztratila duveru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2015 09:11, před 10 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2015 13:01, před 10 lety

Dobrý den pane Veselý.

V tomto případě opravdu pochybila kolegyně na naší pobočce. Zboží měla přijmou kompletní. V tomto případě autorizovaný servis vyžaduje kompletní hardwarové příslušenství , jelikož nefunkčnost samotných sluchátek mohlo způsobit poškození nebo vada příslušenství. Prosím vás tedy o dodání zbytku příslušenství, abychom mohli reklamaci dořešit.

Omlouvám se za chybu kolegyně a děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.9.2015 19:27, před 10 lety


Vladimír Veselý

Vazeny pane Styblo,
bez jakehokoliv naznaku ironie, me prosim poucte o tom, jaky vliv na funkci sluchatek ma krabice, plysovy obal a navod k pouziti, a na zaklade ceho tyto zalezitosti prohlasujete za hardwarove prislusenstvi?
Dekuji.
Vladimir Vesely

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2015 09:46, před 10 lety

Požadavek na dodání celého balení v případě uplatnění práva z vady věci je nepřiměřený. Naprosto nepřiměřené je požadovat po spotřebiteli dodání originálního obalu, tento obal nebyl předmětem koupě (ani součástí zboží), a není tudíž důvod, aby bylo nutné jej reklamovat společně s vadnou věcí. V případě příslušenství je přiměřený požadavek na jeho dodání pouze v případě, že by pro zjištění a odstranění vady bylo nezbytné toto příslušenství dodat.

Podle § 2174 občanského zákoníku se k ujednáním, která omezují nebo brání kupujícímu uplatnit právo z vadného plnění, nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2015 08:54, před 10 lety

Dobrý den pane Veselý.

Nepsal jsem vám o krabici a výplně , ale o hardwarové příslušenství - tedy kabeláž, bez které nelze sluchátka nabíjet a propojit s jiným zařízením. Vzhledem k tomu, že vada je právě v nabíjení , prosím vás o dodaní tohoto příslušenství.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.9.2015 19:00, před 10 lety


Vladimír Veselý

Dobry den pane Styblo,
podruhe jsem vam dnes donesl sluchatka, vcetne nabijeciho kablu, pridal jsem navic krabici, nedbajice udivu obsluhujici slecny, ze pry to neni nutne a nikdy nebylo. (!)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2015 14:17, před 10 lety

Dobrý den pane Veselý.

Děkuji, že jste zboží k nám dodal a omlouvám se za kolegyni.

Jakmile bude reklamace vyřízena, budeme vás kontaktovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.10.2015 20:02, před 9 lety


Vladimír Veselý

Hodnocení:

Komentář: Cela anabaze sice trvala 51 dni, ale nakonec jsem spokojen s novymi sluchatky, ktere mi byly doruceny 23.10.2015. Diky vsem.