Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#7789Klamavá reklama

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2015, před 9 lety

Aleš Písařík

Znění stížnosti

Dobrý den,
vzhledem k dlouhodobé špatné zkušenosti s O2, musím zveřejnit jejich novou klamavou reklamu "Nový za starý" která říká, že lze získat za starý tlačítkový mobil slevu 500 kč nebo za dotykový slevu 1000 kč při nákupu nového telefonu. Na plakátech ani na webu není ale zmíněno, že tato akce se vztahuje pouze na telefony Lumia a Samsung.

https://www.o2.cz/osobni/novy-za-stary/

https://www.o2.cz/file_conver/426452/O2_rycyklacni_bonus_Samsung_vizual.jpg

Ptejte se spotřebitelé sami sebe. Je tohle fér jednání společností v ČR? Chceme být neustále systematicky klamání? Chceme opravdu jejich produkty, které se nedají vypovědět, nebo platit vysoké sankce?


Produkt

Nový za starý


Požadované řešení

Pořádná exemplární pokuta pro O2


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2015 09:02, před 9 lety

Klamavá reklama je taková reklama, která souvisí s podnikáním nebo povoláním, sleduje podpořit odbyt movitých nebo nemovitých věcí nebo poskytování služeb, včetně práv a povinností, klame nebo je způsobilá klamat podáním nebo jakýmkoli jiným způsobem osoby, jimž je určena nebo k nimž dospěje, a tím i zřejmě způsobilá ovlivnit hospodářské chování takových osob.

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dozorovým orgánem je dle § 7 písm. i) zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy krajský živnostenský úřad (na základe odkazu v § 23 odst. 10 zákona o ochraně spotřebitele). Ke krajskému živnostenskému úřadu je tedy možné podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele s podezřením na klamavou obchodní praktiku. Dozorový orgán provede sám šetření a vyhodnotí, zda-li se skutečně jedná o nekalou obchodní praktiku podnikatele či nikoli. Pokud o to spotřebitel požádá, bude vyrozuměn o výsledku šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2015 13:41, před 9 lety

Dobrý den,

veškeré podmínky včetně výčtu telefonů, na které můžete bonus za odkup telefonu využít, byly na uvedené stránce uvedeny. Akce byla platná do konce minulého měsíce, proto Vám zde nemohu uvést konkrétní screeny a přesně Vás nyní navést. Děkuji za pochopení.

Pokud chcete uplatnit bonus na jiný nabízený telefon, můžete využít standardního odkupu, který nabízíme stále. Podmínky a seznam vykupovaných telefonů dohledáte na https://www.o2.cz/osobni/odkup-telefonu.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.10.2015 11:05, před 9 lety


Aleš Písařík

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

já ale od O2 žádný jiný telefon nechci! Jen reaguji na to, že všechny propagační materiály byly zavádějící, bez uvedení dostatečných informací. Já osobně jsem velmi nespokojený zákazník O2 a proto od Vaší společnosti již žádné produkty využívat nechci. Zvážím podání stížnosti k živnostenskému úřadu dle rady dTestu.