Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Hodnocení společnosti Mountfield:
**Hodnocení: 1/5**
Mám velmi špatnou zkušenost s přístupem společnosti Mountfield k servisu vířivky Barny, kterou jsme před 19 lety zakoupili právě u nich. Při prodeji nám bylo garantováno doživotní zajištění servisu, což byl jeden z hlavních důvodů naší volby. Bohužel, ukázalo se, že tato záruka nebyla dodržena.
Nedávno nám bylo oznámeno, že Mountfield ukončil spolupráci s dodavatelem náhradních dílů pro naši vířivku a byli jsme odkázáni na externí kontakt. Takové jednání považuji za neseriózní a neprofesionální, zejména vzhledem k tomu, že až dosud všechny servisní zakázky probíhaly bez problémů.
Je smutné, že firma, která si získala naši dlouhodobou důvěru, nás nyní nechává na holičkách. Zákazníci by měli být na pozoru před koupí vířivek u Mountfieldu, protože mohou být později vystaveni obdobným problémům. Doufám, že společnost svou chybu uzná a tuto situaci napraví, ale zatím jsem velmi zklamaný.
Ještě před 7 měsíci technici při kontrole vyměnili spínač a ozonizér- nyní prý u firmy již nepracují
Servisní prohlídka dle požadavku který jsme zaslali:
Řekl/a jsi:
Napsat žádost o servis vířivky Barny- zakoupené před 19 lety u Mountfield, pravidelně servisované a renovované opět Mountfield a vybavené nyní některými náhradními díly servisním technikem Mountfieldu. Nefunguje ionizátor a nezapojují se trysky. Dle mého laického názoru se jedná o poruchu pojistek a potřebnou výměnu ionizátoru. O tuto opravu bylo několikrát urgováno v Mountfield Mnichovice bez jakékoliv reakce. Prosím tedy o vyslání technika a opravu kterou samozřejmě uhradím s veškerými dalšími náklady. MUDr. Milan Lexa, dům na adr. ***, tel. ***
ChatGPT řekl:
ChatGPT
Vážený servisní týme Mountfield,
rád bych Vás tímto požádal o servis naší vířivky Barny, kterou jsme zakoupili před 19 lety u Vaší společnosti. Vířivka byla pravidelně servisována a renovována Vašimi techniky, a to včetně instalace některých náhradních dílů.
Momentálně máme problém s nefunkčním ionizátorem a tryskami, které se nezapojují. Podle mého laického názoru by se mohlo jednat o poruchu pojistek a nutnost výměny ionizátoru. Na tuto opravu jsem již několikrát urgoval servisní tým v Mountfield Mnichovice, avšak zatím bez jakékoliv reakce.
Prosím tedy o vyslání technika, který by problém diagnostikoval a opravil. Veškeré náklady spojené s opravou samozřejmě uhradím.
Děkuji předem za rychlé vyřízení mé žádosti
Odpověď Mountfieldu:Dobrý den , dle informací od našeho referenta náhradních dílů byla spolupráce s dodavatelem náhradních dílů na vířivku Barny ukončena. Se servisem a opravou Vás požádám o kontakt viz příloha emailu . Děkuji
S pozdravem
Ď. P.
vedoucí servisu
|
Tweet |
Domníváme se, že pokud byl garantován “pouze” doživotní servis, je tento závazek splněn i poskytnutím externího kontaktu na osobu, která servis poskytne. V popsaném případě záleží ale především na přesné formulaci ve smlouvě, kterou však neznáme.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
S panem Lexou jsme celou záležitost řešili písemně, naposledy v tomto týdnu. Jeho tvrzení o nekomunikaci se tedy nezakládá na pravdě. Stejně tak tvrzení o garanci celoživotního servisu, který jsme nikdy k žádné kupní smlouvě neposkytovali. Délka poskytnuté záruky je uvedena buď přímo na dokladu o koupi, záručním listu nebo v konkrétní kupní smlouvě. Těžko odhadnout sjednané podmínky před dvaceti lety, kdy pan Lexa vířivku zakoupil, ničím se nám neprokázal, nicméně za celou éru fungování naší společnosti byla poskytována maximální nadstandardní záruka v délce 7 let.
Co se týče servisu na námi prodávané výrobky, ten poskytujeme od samého vzniku naší společnosti. I náhradní díly se snažíme pro své zákazníky zajistit pokud možno co nejdéle, byť to není stanoveno žádným právním předpisem. Důkazem o našem vstřícném přístupu je i samotné vyjádření pana Lexy, že ho naši technici i po tolika letech stále navštěvovali a snažili se mu pomoci, dokud to jenom trochu šlo.
V případě pana Lexy již servisní opravy zajišťované po dvacet let nepomohou, je zapotřebí vyměnit konkrétní díly, které již po tolika letech bohužel není možné zajistit. Nelze očekávat, že výrobek, byť je sebekvalitnější jako tento, co vydržel 20 let, je věčný. Chápeme, že se s ním pan Lexa obtížně loučí, když sloužil velmi dlouho k jeho spokojenosti, ale i při sebevětší snaze mu již tentokrát nedokážeme s opravou pomoci.
Negativní hodnocení s ohledem na naši dlouholetou snahu vnímáme jako nespravedlivé a velmi nás mrzí.
Pana Lexu jsme pozvali na naší právě probíhající výprodejovou akci, v rámci které může koupit novou a podstatně modernější vířivku za hodně zajímavou cenu. Kolegové z místně příslušné prodejny mu velice rádi s jeho výběrem pomohou.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Jestliže spotřebitel tvrdí, že mu byla poskytnuta garance celoživotního servisu, měl by toto tvrzení taktéž doložit. Jak jsme již uvedli výše, v případě "běžného" konstatování o doživotním servisu, dle našeho názoru, postačí odkaz na servis, který tuto činnost provádí.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby se k vývoji stížnosti mohl vyjádřit.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.