Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#77892Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2024, před 5 měsíci

Karel Nagy

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 31.7.jsem zakoupil auto VW Sharan v AAA Auto Sokolov.Od 16 hod. až do 20:30 jsem čekal než se mě někdo ujal ohledně papíru. Odkoupili ode mě vw Touran za 130 000. Zbytek ceny šlo na úvěr a do faktury mi dali GPS lokátor za 24 000kc, který vůbec nechci.Navic bylo už po 21 hodině a všechno honem honem běžte si vyndat věci z auta, papíry podepisujete na PC a nic vám nedají přečíst.Pri vyndávání věci mi byli daný papiry a nazdar bazar.Přes několik telefonátů se vůbec nikdo neozval,na pobočce nikdo není kdo to řeší a teď naposled mi dali jen adresu do Prahy, že to nelze zrušit ten lokátor, protože je auto na úvěr a máme zkusit napsat dopis,což přitom zadal do systému ,že je věc vyřešena a už s námi nikdo nechce mluvit.Úvěr jsme hned zaplatili, takže tam žádný není a navíc se to platilo že 130 000 co jsme dostali za naše auto. Další věc je, že v té firmě, která dělá ty GPS lokátory nemají vůbec žádný problém vrátit peníze,jen stačí,aby objednavatel (což je AAA Auto Sokolov) sepsal dobropis a poslal jim ho. Oni pak vrátí peníze. Nevím co je na tom opravdu za problém sepsat jeden papír, pořád jenom oni zavolají a nikdo nevolá, absolutně se ani nikam jinam než na infolinku nedovolate. Tam snad ani neexistuje, žádný ředitel?
Navíc když budeme oddalovat instalaci účtují si 100 Kč na den! Prosím o urgentní vyřešení.


Produkt

VW Sharan


Požadované řešení

Prosím o sepsání dobropisu pro firmu která dodává a instaluje GPS LOKÁTORY Global Sec s.r.o. a vrácení nám 24 000 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2024 20:33, před 5 měsíci

Pokud prodávající tvrdil, že sjednáním zmiňovaného doplňkového zákaznického servisu budou sníženy splátky úvěru nebo, že je doplňkový servis poskytnut zdarma nebo je již započten v ceně, ačkoliv tomu tak ve skutečnosti nebylo, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku podle § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dále by se mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, podle kterého platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Spotřebitel by tedy mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy (ohledně doplňkové služby, nikoliv ohledně samotné kupní smlouvy na automobil).

Protože byla smlouva uzavřena osobně, nelze od ní odstoupit ve 14denní zákonné lhůtě, která se vztahuje pouze na smlouvy uzavřené distančním způsobem (§ 1829 odst. 1 občanského zákoníku).

Jako nejvhodnější způsob se nám jeví namítnutí neplatnosti smlouvy z důvodu uvedení v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku. Prodávající by v takovém případě měl spotřebiteli vrátit peníze za takto sjednanou smlouvu. Jestliže byl na kupujícího vytvořen nátlak, může se dovolávat neplatnosti i z tohoto důvodu, avšak prokázání nátlaku může být v takovém případě složité.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.

Pokud by v důsledku nesprávné informace vznikla spotřebiteli nějaká další škoda, mohl by ji vymáhat po prodejci v souladu s § 2950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Závěrem apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a před každým podpisem si důkladně přečetli všechny podmínky. Ve chvíli, kdy je smlouva podepsaná, se již těžko dovolává toho, že spotřebitel nevěděl, co podepisuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2024 22:41, před 4 měsíci

Vážený pane Nagy,
Vaši záležitost jsem prověřovala s kolegy z oddělení finančních služeb. Mám informaci, že Vaše záležitost byla řešena, kolegové se Vám vše snažili vysvětlit osobně na pobočce. Věřím, že vše bylo řádně vysvětleno.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 10:22, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2024 21:41, před měsícem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.