Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, přeposílám veškerou emailovou konverzaci ohledně reklamace mé objednávky. Na první email s reklamací objednávky mi bylo odpovězeno, viz emailová komunikace. Od té doby urguji reklamaci, emaily se vrací jako nedoručitelné. Prosím o informaci, co v takovém případě podniknout. Moc děkuji, s pozdravem Sušilová Zdeňka
Re: Reklamace objednávky
Vážený zákazníku,
Děkujeme, že jste se na nás obrátili ohledně problému s vaší nedávnou objednávkou. Upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti způsobené touto chybou.
Ujišťujeme vás, že jsme odhodláni tuto záležitost rychle vyřešit a zajistit, abyste co nejdříve obdrželi správnou položku. Náš tým za vás zpracuje náhradu, která bude odeslána během následujících 10-15 pracovních dnů.
Mezitím vás prosíme o trpělivost a pochopení. Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte a dejte nám vědět. Jsme tu, abychom vám pomohli s celým tímto procesem a zajistili uspokojivé řešení.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení. Děkujeme, že jste nám dali příležitost to napravit.
Pokud jde o vrácení produktu, můžete zboží jednoduše předat kurýrovi, když vám doručí náhradní. Tímto způsobem nebudete muset nést břemeno zařizování samostatné zpětné zásilky.
S pozdravem,
Váš tým zákaznické podpory
P.S: Žádáme vás, abyste veškerou komunikaci týkající se vaší objednávky uchovávali v tomto e-mailovém vlákně. Pomůže nám to zajistit efektivní a přesné zpracování vašeho požadavku a také zabránit jakémukoli zmatku nebo ztrátě sledování.
Tím, že konverzaci ponecháme v jednom e-mailu, se můžeme snadno vrátit k předchozím diskusím a poskytnout vám tu nejlepší možnou pomoc
---- On Fri, 19 Jul 2024 22:05:32 +0400 Zdena Sušilova <***> wrote ---
Dobrý den, dnes jsem od vás obdržela úplně jinou sekačku, než jsem měla objednanou.
Chtěla bych vás poprosit o informaci, co v tomhle případě podniknout.
Žádám tedy o reklamaci výrobku, popřípadě výměnu za sekačku, kterou jsem měla objednanou.
Navíc sekačka přišla v rozbaleném stavu, viz foto.
Níže přikládám foto sekačky, kterou jsem si u vás objednala + foto výrobku, který mi doručila zásilkovna a stvrzenku
o zaplacení.
Předem děkuji za vyřízení
S pozdravem
Sušilová Zdeňka
---------- Původní e-mail ----------
Od: PrimeBuyNow
Komu: ***
Datum: 15. 7. 2024 19:37:02
Předmět: Vaše objednávka na PrimeBuyNow CZ byla přijata!
Děkujeme Vám za objednávku
Dobrý den, Zdeňka,
Jen pro informaci — Vaše objednávka č. *** byla přijata a je nyní zpracovávána:
Platba v hotovosti při doručení
[Objednávka č. ***] (15 července, 2024)
Produkt
Množství
Cena
Strunová Sekačka s X2 akumulátorem a Nabíječkou
1
990 Kč
Doprava:
172 Kč prostřednictvím Placená doprava
Platební metoda:
Dobírka
Cena celkem:
1,162 Kč
Fakturační adresa
***
Děkujeme, že používáte www.primebuynow.com!
Rychlá odpověď
Zdena Sušilova → Admin
ZahoditOdeslat odpověď
Konverzace
Mailer Daemon
Koš
Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender
Vaše zpráva pro
12. 8. 2024
Zdena Sušilova
Odeslané
Fwd: Re: Re: Reklamace objednávky
---------- Původní e-mail ---------- Od: Zdena Sušilova <***> Komu: Admin
12. 8. 2024
Mailer Daemon
Koš
Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender
Vaše zpráva pro
8. 8. 2024
Zdena Sušilova
Odeslané
Fwd: Re: Re: Reklamace objednávky
---------- Původní e-mail ---------- Od: Zdena Sušilova <***> Komu: Admin
8. 8. 2024
Zdena Sušilova
Rozepsané
Re: Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender
---------- Původní e-mail ---------- Od: Mailer Daemon
8. 8. 2024
Mailer Daemon
Koš
Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender
Vaše zpráva pro
8. 8. 2024
Zdena Sušilova
Odeslané
Re: Re: Reklamace objednávky
Dobrý den, reklamuji vyřízení výměny mě objednávky. Prosím o sjednání nápravy v co nejbližším možném termínu.
8. 8. 2024
Zdena Sušilova
Odeslané
Re: Re: Reklamace objednávky
Dobrý den, děkuji za vyřízení mé reklamace. Chtěla bych se jen informovat, zda mi bude v dostatečné mpředstihu
23. 7. 2024
Admin
Doručené
Re: Reklamace objednávky
Vážený zákazníku, Děkujeme, že jste se na nás obrátili ohledně problému s vaší nedávnou objednávkou. Upřímně
22. 7. 2024
Zdena Sušilova
Odeslané
Fwd: Reklamace objednávky
---------- Původní e-mail ---------- Od: Zdena Sušilova <***> Komu: PrimeBuyNow
20. 7. 2024
Vytisknout
Další
Dobrý den, Zdeňka, Jen pro informaci — Vaše objednávka č. *** byla přijata a je nyní zpracovávána: Platba v hotovosti při doručení [Objednávka č. ***] (15 července, 2024) Produkt Množství Cena Strunová Sekačka s X2 akumulátorem a Nabíječkou 1 990 Kč Doprava: 172 Kč prostřednictvím Placená doprava Platební metoda: Dobírka Cena celkem: 1,162 Kč Fakturační adresa *** Děkujeme, že používáte www.primebuynow.com!
Prosím vás tímto o řešení mé stížnosti. Požadovala bych po firmě výměnu sekačky, tak jak mi bylo přislíbeno prvním emailem, pokud ne, prosím vrácení peněz za jiné zboží, které bych samozřejmě po vyřízení reklamace vrátila zpět.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo má spotřebitel i před převzetím zboží.
V návaznosti na odstoupení od smlouvy má prodávající povinnost spotřebiteli dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Odstoupení od smlouvy je přitom jednostranný právní úkon, který nepodléhá souhlasu druhé strany. Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Pokud již lhůta pro odstoupení uplynula, jako v popsaném případě, je možné zboží reklamovat, pokud neodpovídá objednávce. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat (věc neodpovídá popisu), je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel zboží reklamovat a požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail, jak již spotřebitel učinil. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady.
Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.
Protože se jedná o zahraniční subjekt (se sídlem v Číně), není možné využít mimosoudního řešení sporu při České obchodní inspekci, ani při Evropském spotřebitelském centru. Spotřebitel by se však mohl obrátit na dozorový orgán v zemi podnikatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.