Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#7790Nedodržení dodání balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2015, před 9 lety

Věra Sýkorová

Znění stížnosti

Objednala jsem si jisté společnosti zboží,které česká pošta dle mně došlé SMS zprávy,převzala 14.9.2015.Předpokládaný den dodání byl poštou stanoven ns 15.9.2015.Celý den jsem čekala na dodací adrese a do pozdních odpoledních hodin nic.Až k večeru přišla nová SMS od české pošty,kde byla omluva nedodržení dodání z technických důvodů na straně pošty.Dnes 16.9.2015 jsem v podvečer dostala další SMS,že moje zásilka je uložena na poště 56 a že jsem do teď zásilku nevyzvedla!!!Toto chování ze strany pošty se mi stálo již opakovaně,ale nyní mne to opravdu rozložilo,neboť čekám sazenice jahod a času na ježdění na poštu moc nemám,,pokud nejste schopni tuto službu správně zajistit, tak ji ani nenabízejí a hlavně svoje služby dále zdražuje!!
Moc Vám děkuji za komplikace a velké zklamání Věra Sýkorová


Požadované řešení

Dodržet nabízené služby a tím nezklamal zákazníka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2015 08:29, před 9 lety

Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta).

Obecně lze ale uzavřít, že podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.