Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#77901Dvojí platba při poruše pokladny.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2024, před 5 měsíci

Jiří Nykl

Znění stížnosti

Prodejna Lídl v RK.
Dne 14.8.2024 došlo při platbě kartou (673 Kč) k poruše pokladny (neotevření zásuvky). Terminál po přiložení karty signalizoval zaplacení. Přesto paní u pokladny požadovala novou platbu u jiné pokladny s ujištěním o vrácení v prodejně Lídl. Stejná situace se stala dalším 2 zákazníkům u jiných pokladen ( mezi jinými i z UK).
Dne 16.8.2024 proběhla osobní reklamace s manažery prodejny. Byla velmi neprofesionální s rozporuplnými informacemi a s odkazem na odpovědnost banky. Banka argumenty označila jako nepravdivé. Obchodník odkázal zákaznici na infolinku Lídlu, která byla v té době nepřístupná.
Zákaznice má doklad se sdělením "porucha pokladny - možná proběhla dvojí platba" (a osobní ujištění pokladní o vrácení druhé platby).
Zatím je situace "zamrzlá", zákaznice je z Prahy. Časová náročnost na vyřízení je neuměrná, komunikace neodpovídá postavení supermarketu a obchodní etice.
Děkuji za odpověď.
Jiří Nykl


Požadované řešení

Vrácení 673 Kč, vysvětlení profesionálního postupu obchodníka, případná omluva.

V podstatě jsem spokojený zákazník, zatím s důvěrou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2024 13:41, před 5 měsíci

Pokud byla platba stržena dvakrát, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2024 14:05, před 5 měsíci

Dobrý den, pane Nykle, mrzí nás Vámi popsané komplikace. My zde na dTestu bohužel nemáme možnost Váš podnět prověřit. Doporučujeme Vám obrátit se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu hotline@lidl.cz, kde s Vámi kolegové záležitost dořeší. Děkujeme za pochopení. Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti. Hezký den Váš tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2024 21:17, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 10:23, před 3 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.