Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážená pojišťovno,
dne 25.8.2015 jsem si přostřednictvim pobočky Uniqa v Nymburce podávala žádost o maximalní výběr ze smlouvy č.381837844. Do dnešního dne mi finanční prostředky nebyly zaslány na mnou uvedený bank.účet. Dnešního dne tedy 17.9.2015 jsem se telefonicky informovala na Vaší lince,kdy mi bylo operátorkou řečeno, že moje žádost dosud nebyla vyřízena a finanční prostředky mi nebyly zaslány! Dále mi bylo sděleno,že žádost byla přijata až 2.9.2015!
I vzhledem k tomuto, dle mého názoru pozdního přijetí žádosti, máte dle smluvních podmínek vyřídit žádost a vyplatit moje finanční prostředky do dvou týdnů, což jste neučinili!
Rizikové životní pojištění s dovidendou
Neprodlené zaslání finančních prostředků!!!!!
|
Tweet |
Podle čl. 7 odst. 2 Doplňkových pojistných podmínek pro investiční životní pojištění společnosti UNIQA pojišťovna, a.s. vyplatí společnost odpovídající částku k rozhodnému dni po obdržení žádosti o výplatu pojistitelem. Výplata bude provedena nejpozději do dvou týdnů po rozhodném dni, následujícím po obdržení žádosti o výplatu pojistitelem.
Pokud tak společnost neučiní, může zákazník zaslat stížnost pojistiteli (UNIQA pojišťovna, a.s.) na adresu Evropská 810/136, 160 12 Praha 6. Dohled v pojišťovnictví vykonává Česká národní banka, zákazník může podat stížnost také tomuto subjektu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.