Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77913Zkažené kuřecí čtvrtky!!!!!!

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2024, před 5 měsíci

Lubomír Zatopek

Znění stížnosti

V Neděli 18.8.2024 jsem se před polednem zastavil v prodejně Hruška v Horní Suché Těrlická 1280/2a, 73535 Česko. Mezi jiným zbožím jsem zakoupil 2x kuřecí čtvrtky v AKCI a ceně 69,9/kg Zaplatil jsem kartou 308,61Kč ve 11:38. Jsem z Albrechtic u Karviné. Po příjezdu domu, rozbaleni a kontroly čichem jsem zjistil silné zapáchající maso. Vrátit jsem už uvedené nemohl protože bych už nestihl otevřenou prodejnu. Maso jsem do lednice už nechtěl dávat ať mě nezasmrádne a tak jsem ho okamžitě vyhodil .
Dnes 19.8.2024 jsem byl reklamovat uvedené a prodavačky neměly ani nejmenší zájem vyřídit reklamaci. Nejdříve
-měl jste to dovézt zpátky
-Není přítomná vedoucí a ani zástupce - přijdete některý jiný den
Nakonec chtěli paragon který jsem si k mé smůle nevzal, ani ve snu by mě nenapadlo, ze mě prodají zkažené maso....
Mrzí mě to ale pravděpodobně jste ztratily dlouholetého zákazníka. Obdobná situace jenom s vepřovým masem ale v jiné prodejně Hruška se mě v nedávné době už stala jenom stým rozdílem, ze reklamace byla vyřízená bezezbytku.

S pozdravem Zátopek


Požadované řešení

Vracení peněz za zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2024 15:57, před 5 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by měl prodávajícímu umožnit, aby oprávněnost reklamace posoudil. Proto se domníváme, že je v obdobných případech nutné zboží prodávajícímu donést.

Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.). Více informací o této problematice mohou spotřebitelé nalézt v našem článku: https://www.dtest.cz/clanek-10341/mytus-bez-uctenky-nelze-reklamovat.

Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání. V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizováním reklamací.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu nebo Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 13:40, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.