Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77914Zkrácené plnění pojistného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2024, před 5 měsíci

Petr Boháč

Znění stížnosti

Dobrý den ,
obracím se Vás se stížností,
že mi bylo zkráceno pojistné plnění číslo *** ZE DNE 1.5.2024 a to částku skoro 14 tisíc.Jednalo se o to ,že firma RUF TOP mi totálně vyplavila byt 4+kk 100 m, Tato firma vše uznala a věc poustoupila pojištovně Kooperativa, kde je pojištěna, poškodila eloktroinstalaci, dřevěné podlahy, nábytek a čalounění.Dle GLOBAL EXPERTA,který vše zadokumentoval a já jsem dodal veškeré opravy dle doložených faktur,a přesto mi bylo pojistné plnění zkráceno o cca 14 400 KČ,S tím .že došlo k zhodnocení mého majetku.S tímto nesouhlasím a prosím o prošetření této z mé strany nazaviněné škody.Děkuji za kladné vyřízení a s pozdravem Petr Boháč poškozený.
P.S. jinak spolu s manželkou vlastníme několik nemovitostí ,které máme také pojištěny u Kooperativy kde jsme až doposud byli se službami velice spokojeni a neradi bychom po této špatné zkušenosti odešli ke konkurenci.


Požadované řešení

Prosím o doplacení pojistné částky dle doložených faktur


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2024 15:59, před 5 měsíci

Nesouhlasí-li spotřebitel s důvody zamítnutí zbylého pojistného plnění, je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu. Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.

Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu. Databáze advokátů je dostupná mj. z https://www.dtest.cz/advokati.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.