Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#77921Požadavek na úpravu auta Š-Scala

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2024, před 5 měsíci

Jaromír Hampl

Znění stížnosti

Chtěl jsem koupit auto,na Škoda Jarov mně řekli , že Scaly nemají a objednání bude trvat min.3 měs. a déle. Našel jsem skladové auto u Louda auto. Přivezli ho z Jihlavy a já ho zakoupil. Dealer mne neupozornil, že je tam počitadlo na úrovni jako před 50 lety(pouze odečet na celé km). Felicia, Fabia i Rapid měla počítadlo km po 100 m.
U prodejce Louda jsem požadoval rovněž takové nastavení.Sdělili mně, že do programu nemohou zasahovat.Obrátil jsem se přímo na výrobce(infoline škoda)s prosbou o nastavení.Řekli, že to nejde u mého 8 palcového panelu, ale jde to u panelu 10 palcového. Prodejce nato řekl, že panely se liší velikostí, ale rozlišení je na celé km u obou.
Vyjádření Škody začínalo větou: "Ukazatel stavu ujetých km, neboli tachometr,..."Tachometr je rychloměr a měří rychlost, odometr neboli počítadlo měří ujetou vzdálenost, jsou to 2 přístroje. To, že to pracovník automobilky neví mne překvapuje.
Na připojení telefonu,dealer řekl, že objedná Smartlink. Pak mne zavolal, že zatím není a na múj dotaz zda bude v blízké budoucnosti, odpověděl,že ano. Nyní znovu sdělil, že není, tudíž nelze navigaci z telefonu zobrazit na panel.
Klimatizace nelze nastavit na určitou teplotu ve stupních C, jako bylo u minulých modelů, údaj teploty se nezobrazuje. Pouze lze otáčet knoflíkem.
Dostal jsem množství navzájem si odporujících informací, tak nevím čemu věřit.
Auto stálo 530 000 Kč tak jsem se domníval, že bude vybavené jako Rapid (za 320 000 Kč) a bud mít ještě něco navíc.
Korespondenci s infoline Škoda mohu poslat, pokud bude třeba.


Produkt

Škoda Scala Selection 1.0 TSI 85kW, zakoupeno 28.6. 2024 Louda


Požadované řešení

Jsem dlouholetý věrný zákazník Škody. První auto Š 110 L jsem zakoupil v r.1974, pak Favorit, Felicia , Fabia, Rapid a nyní Scala, celkem 6 aut.
Vzhledem k tomu jsem očekával vstřícné jednání se snahou najít pro mne řešení.
Myslím, že nikoho by nenapadlo, že v autě z r.2024 budou přístroje jako byly před 50 lety(počitadlo, klimatizace bez údajů teploty).

Požaduji počítadlo s rozlišením 100m.
Připojení telefonu se zobrazením navigace na info panel.
Klimatizaci se zobrazením teploty ve stupních C.

Myslím,že takto upravit program není pro zkušeného pracovníka IT problém.
Jsem ochoten za požadované úpravy samozřejmě ihned zaplatit a dojet s autem třeba do Boleslavi, pokud to u prodejce nepůjde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 16:32, před 5 měsíci

V případě koupi vozidla musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly nebo byly obsaženy v inzerátu. Sjednané vlastnosti by měly být zaneseny ve smluvních dokumentech.

Jestliže zakoupené vozidlo neodpovídá smlouvě, má spotřebitel možnost ho reklamovat. Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí (§ 2165 občanského zákoníku). Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Při koupi použité věci mohou strany zkrátit dobu podle § 2165 až na jeden rok.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 13:54, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.