Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7793Nesouhlas se způsobem vyřízením reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2015, před 9 lety

Jaroslav Havlin

Znění stížnosti

Dne 29.10.2014 jsem u výše uvedené společnosti zakoupil LCD TV Philips 40PFS6609. Součástí dodávky byl jako promoakce i tablet Philips PI 2010B1, výslovně uvedený jako výrobek v hodnotě 2500,-Kč. U obou výrobků (TV i tablet) je uvedena záruční doba 24 měsíců. Tablet byl z důvodu nefunkčnosti reklamován pod č. RE15044949. Reklamace byla vyřízena tím způsobem, že mě bylo oznámeno, že výrobek je neopravitelný a výměna není možná, neboť již není dostupný. Společností CZC byly navrženy 2 varianty řešení. Vystavení dobropisu na 1kč, neboť se jednalo o "dárek" a nebo vrácení neopravitelného zařízení. Oběma řešeními se cítím poškozen, neboť tablet byl v nabídce i na faktuře uváděn jako zboží v hodnotě 2500,-Kč a to byl také jeden z významných důvodů, proč jsem se rozhodl pro koupi tohoto konkrétního modelu televizoru.Výměnu za jiný tablet s obdobnými technickými parametry CZC odmítl s odůvodněním, že na ní není právní nárok. Pokud jsem to pochopil správně, tak pokud by byl ve skladu stejný model, byl by mě bez problémů vyměněn, ale protože není, dostanu korunu nebo nefunkční křáp.


Produkt

RE15044949, Philips PI 2010B1


Požadované řešení

výměna, sleva na jiný model


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2015 08:47, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2015 09:08, před 9 lety

Dobrý den pane Havlíne.

Tablet byl zakoupen za 1 Kč jako dárek k TV, Na tablet je standardní 2 letá záruka. Bohužel tablet je neopravitelný a jeho výměna není možná (již se nevyrábí) . Můžeme tedy vystavit pouze dobropis nebo zboží vrátit.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.9.2015 18:32, před 9 lety


Jaroslav Havlin

Dobrý den.
Reakce společnosti CZC mě nepřekvapila, výsledek je stejný jako u již proběhlé e-mailové komunikace. Ale v tom případě se tedy jednalo o klamavou nabídku při nákupu TV, neboť dárek byl popsán jako "tablet v hodnotě 2500,-Kč" a nyní se dozvídám, že v případě vypořádání reklamace má hodnotu 1 kč. Prosím o vyjádření dTestu k uvedenému případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.9.2015 16:05, před 9 lety

Dobrý den,

přikládám nákupní fakturu, kde je zřejmá cena produktu, tedy 1,- bez DPH.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2015 22:34, před 9 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly ujednány, může kupující požadovat odstranění vady. Není-li to možné, má spotřebitel právo na dodání nové věci. Pokud nelze ani toto učinit, je možné od smlouvy odstoupit.

Pokud dojde k odstoupení od smlouvy, závazek se zrušuje od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Prodávající je povinen vydat, co za zboží od kupujícího obdržel. Vrací se tedy to, co bylo zaplaceno, nikoli udávaná hodnota výrobku.

Nabízení nekvalitního zboží za akční cenu v případě zakoupení hodnotnější výrobku by mohlo být považováno za nekalou obchodní praktiku a to v případě, pokud by tak prodávající konal úmyslně, s cílem ovlivnit spotřebitelovo obchodní rozhodnutí, které by jinak spotřebitel neučinil. Prodávající by si musel být vědom toho, že zboží za zvýhodněnou cenu nedosahuje vlastností, které inzeruje a také by si musel být vědom toho, že uplatnění práva z vadného plnění bude téměř nemožné. Dozor nad dodržováním zásad poctivého prodeje provádí Česká obchodní inspekce. Ta může také prodávajícímu, který užívá nekalé obchodní praktiky, udělit pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.9.2015 05:48, před 9 lety


Jaroslav Havlin

Děkuji za vyjádření. V právní rovině je tedy vše jasné,v morální nikoli. Prosím o uzavření stížnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.