Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
REKLAMACE – řešení uvedení nepravdivých informací k našemu zakoupenému zájezdu, číslo objednávky: 11529686 [cedok#1827777].
Jak je vidět z níže uvedené komunikace, již před samotným odlet na řecký ostrov KOS jsme s vámi aktivně řešili naše dotazy k zájezdu na základě negativních (především na stav a vybavení pokojů) recenzí získaných na netu.
Dotazovali jsme se na call centru (rozhovor máte evidovaný), na pobočce v CČM Praha 9, plus další komunikace ohledně možné změny níže mailem. Stejně jsme se dotazovali mailem přímo na hotel – bez odpovědi, viz. níže. Byli jsme rozhodnuti zájezd změnit.
O tom, že jídlo a personál byl hluboce pod standardem řeckých hotelů, ani nemluvě… jedním slovem neakceptovatelné.
Nicméně po vašem ujištění (viz. mail ze dne 3. 5. 2024 10:46:31, pan T. Kožušník), že budeme ubytováni v pokoji po rekonstrukci, jsme zůstali u této volby. V jakém pokoji jsme trávili, zcela znechuceni, dovolenou, vidíte z přiložených fotografií.
Řešení kompenzace za uvedené mylné informace, přijatelnou finanční kompenzaci.
|
Tweet |
Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.
Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.
Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.
V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev, jak spotřebitel zmiňuje (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.
Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.