Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77936Špatně zadaný popis služeb u zakoupeného zájezdu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.08.2024, před 5 měsíci

Ilona Stuchlíková

Znění stížnosti

Takto bylo napsáno prodejci Čedok :
Dobrý den,
máme u Vás zaplacený zájezd na Azorské ostrovy rezervační číslo ***, s tím, že je zde nabízena i polopenze.
Bohužel na vašich stránkách u tohoto hotelu v nabídce není vůbec specifikováno, co polopenze obnáší, pouze snídaně švédského typu. Proto jsme měli automaticky za to, že večeře probíhají stejnou formou.
Jaké, ale bylo pro nás nemilé překvapení a zklamání, když jsme zjistili po zaslaném dotazu, že večeře budou probíhat celých 14 dní pobytu v restauraci pouze výběrem z jídelního lístku a bez jakýchkoliv nápojů.
Velice nás tato skutečnost mrzí a s ohledem na to, že vůbec neovládáme anglický jazyk a mám ze zdravotních důvodů značně omezenou stravu, je velice důležité a nezbytné vybírat očima. Toto by bylo pro nás značně komplikované, nekomfortní a hodně stresové.
Velice nás tato skutečnost mrzí a chtěli bychom večeře zrušit. Nevadilo by nám i formou Voucheru na příští sezonu, jelikož s Vámi jezdíme každý rok.
Děkujeme za Vaše pochopení a doufáme , že bude náš problém vyřešen k naší spokojenosti.
Odpověď Čedoku:
lze vrátit, ale pouze poměrnou část 8.500.- prý odpověď přímo hotelu
Moje odpověď:
Samozřejmě tato cena je pro nás neakceptovatelná, vzhledem k té zaplacené původní přes 20.000,- Kč
Čedok na stránkách nemá správné informace ohledně této nabídky hotelu a tím jsme vlastně byly oklamáni. Je zde pouze možnost dokoupit polopenzi a nic víc uvedeno….
Určitě zvážíme ještě stížnost na vedení Čedoku pro neúplné informace o zakoupeném zájezdu. Rozhodně to není fér jednání.
Jejich odpověď:
situace mě mrzí, bohužel jinou částku nám hotel nevrátí. Necháváme tedy polopenzi.

Můžou nám takto pokrátit částku? Podotýkám, zájezd je již zaplacen a začíná 4.10.24


Produkt

rezervace *** Azory Hotel Verde Mar and Spa


Požadované řešení

Vrácení částky za polopenzi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 16:46, před 5 měsíci

Jestliže zákazník odstupuje od smlouvy týkající se zájezdu, může mu být vrácena částka pokrácená o odstupné (nevztahuje se na odstoupení dle § 2535 občanského zákoníku). Výše odstupného musí být však přiměřená. Přiměřenost odstupného se odvíjí od doby mezi okamžikem odstoupení od smlouvy a okamžikem zahájení zájezdu s ohledem na očekávané úspory nákladů a na příjmy z náhradního využití služeb cestovního ruchu. Na žádost zákazníka pořadatel výši odstupného odůvodní.

V daném případě se jedná pouze o zrušení polopenze, ne o odstoupení od smlouvy ohledně celého zájezdu. Jde proto pravděpodobně o změnu uzavřené smlouvy, se kterou musí souhlasit obě strany a bude se řídit dohodnutými podmínkami.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 13:56, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.