Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dnes mi přišla sms od řidiče,že zásilku ***,doveze mezi 19:39-20:09. Pán mi zavolal 16:57! S tím,že stojí před barákem. Na odpověď,že mi to měl dovézt mezi 19:39-20:00,byla arogantní odpověď : no tak jsem tady teď. Tak jsem mu řekla,že jsem s ním nepočítala tak brzo,tak mi odpověděl,že mě teda nezastihne a že to dá na výdejní místo,tak jsem ho požádala,aby to dal do zásilkovny u Tesca (Sušická,Vimperk) odpověď byla,že tam nemá přístup,tak jsem ho požádala,aby to dal blízko bydliště a s posměchem mi odpověděl,že neví na jaký výdejně to nechá. Výsledek nechal to na výdejně přes celý město! (Emi tank,špidrova 93).Rozhodně jsem si neplatila dopravu u Vaší společnosti,abych se prošla přes celý město pro balík,co tu měl být jinou hodinu a ještě semnou někdo povýšeně mluvil ! Prosím o vyřešení.
Juřicová Olga
O náhradu pkacené dopravy, která nesplnila podmínky dopravy.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Juřicová, předběžné časové okno je pouze orientační, abyste věděla, kdy přibližně můžete zásilku očekávat. Během dne mohou nastat různé dopravní situace, proto se může přesný čas doručení lišit. Kurýr by s vámi ovšem rozhodně měl jednat mile. Předali jsme proto zpětnou vazbu jeho nadřízenému. Zároveň necháme upravit trasu ve vaší lokalitě, aby časové okno příště lépe odpovídalo realitě. Co se týče výdejního místa, uložil kurýr zásilku do toho nejbližšího, které bylo v danou chvíli otevřeno. Přesměrování do Z-BOXu z technických důvodů není možné. Pokud máte výdejní místo příliš z ruky, doporučujeme se obrátit na zákaznický servis (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular). Kolegové prověří, co se s tím dá udělat. Budeme rádi, když nám zachováte přízeň. Věříme, že doručení budoucích zásilek už proběhne hladce, jak je zvykem. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: