Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes mi PPL doručovalo balík. V informačnej SMS stalo, že ho budu doručovať v rozmedzí 9-11. Bol som v tom čase nachystaný ho vyzdvihnúť.
Kuriér sa mi neozval, prišla mi iba SMS, že sa balík nepodařilo doručiť, a o dve hodiny neskôr mi prišiel mail, že balík bol doručený do výdejního miesta. Nikto má nekontaktoval, aby sa ma opýtal, do ktorého výdejního miesta by som to chcel mať doručené - toto miesto má otvárací čas od 12:00 do 17:00. Já tak nemám možnost to vyzdvihnúť, nestíhám to a k před ani po práci.
Kuriérovi som sa snažil dovolať hneď, ako mi prišla SMS o neúspešnom dorućení, nezdvihol mi to. Nezdvihol mi to, ani keď som mu volal neskôr.
Toto je scenár, ktorý sa zopakoval u] asi 4 alebo 5 raz.
Tovar som nakupoval v Lidl Shope.
Žiadam, aby mi bol balík doručený na adresu, a aby bola informácia o čase doručenia z SMS dodržaná!
Balík z Lidl Shopu
Opätovné doručenie na adresu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular, tak jak zde již spotřebitel dle popisu stížnosti učinil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.