Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77955Nedoručená objednávka a nesrozumitelná komunikace s řidičem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2024, před 5 měsíci

Klára Sýkorová

Znění stížnosti

Objednali jsme si jídlo a bohužel nám tam skočila úplně jiná adresa, na kterou jsme si nikdy neobjednali. Volali jsme řidičovi, který mi řekl, že má další objednávky a ať s to vyřídíme s podporou. Podpora mi napsala, že řidič dostal instrukce ať objednávku doručí na správné místo. Kurýrovi jsme poté volali- hovor odmítnul, volali jsme tedy za chvilku a řekl, že je na místě. Na dané adrese opět nikde nikdo, hovory již nebral, na SMS neodpovídal (objednávku ovšem zaklikl jako doručenou). Psali jsme opět na podporu, že objednávku nemáme, řidič nekomunikuje a že chceme vrátit peníze, od té chvíle podpora přestala komunikovat také!!


Produkt

Jídlo z restaurace Enjoy Pizza Vyšehrad


Požadované řešení

Chceme alespoň vrátit peníze za nedodané jídlo. Nejlépe k tomu dostat slevu na další objednávku, protože jsme takto museli objednat další jídlo jinde, ať nemáme doma hladové děti, kterým jsme slíbili jídlo z restaurace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 14:33, před 5 měsíci

Nebyl-li spotřebiteli doručen výrobek či služba, kterou si od společnosti objednal, a vyplývá-li z povahy závazku (či z informací uvedených při objednávce výrobku či služby), že na pozdním plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká závazek prodlením dlužníka. V takovém případě smlouva zanikne a společnost je povinna spotřebiteli vydat to, co od něj přijala.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 13:49, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.