Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dne 23.8. mi bylo smazáno 94ks inzerátů (44 inzerátů z toho zaplaceno během posledních 2 měsíců za částku cca 2500Kč).
Nepřišlo ani jedno vyjádření! Psal jsem na podporu 2 dotazy proč došlo k smazání inzerátů a co v nich bylo špatně, jelikož většina z nich byla na serveru několik měsíců a pár i několik let a bez problému a nyní poté co si nechají zaplatit 44 placených poukázek v částce cca 2500Kč vše smazáno (nejspíše si myslí, že blbec už nám dal dost tak ho smázneme a on si zaplatí inzerci znovu).
Toto chování je vrchol arogance!!! Bez-odůvodnění, inzeráty podány úplně stejně jako má veškerá konkurence, i kdyby byla z 94ks inzerátů jedna chyba neznamená to přeci smazat všechny inzeráty, ale odstranit chybný a inzerenta na případnou chybu upozornit.
Co je to za chování nechat si zaplatit 2500Kč a po několika měsících vše inzerentovi smazat?????
Jak mohou takovýto lidi stále podnikat??? Vše je ze strany bazos.cz jeden velký podvod!!!! Jen tahat z inzerentů peníze.
Podpora absolutně neexistuje a nikdo nekomunikuje.
Žádám obnovení všech inzerátů a pokud ne tak vrácení částky za 44ks TOP inzerátů kterou příjemce přijal ale nedodržel podmínky a inzeráty bez upozornění a jakéhokoliv vysvětlení smazal..
smazání inzerátů v sekci lyžování (bazarové sjezdové lyže)
navrácení obnovení všech inzerátů splňujících pravidla a pokud nechcete abych na Vašem serveru inzeroval tak vrácení částky za nákup 44ks Topovacích poukázek za poslední 2 měsíce, které jsem Vám řádně zaplatil, ale beru je jako zmařená investice, neboť server bazos.cz bez informací a vysvětlení vše smazal.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek.
Pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky řádně zprovozněna, ačkoli stěžovatel splnil dohodnuté podmínky pro poskytnutí služby, jedná se o podstatné porušení smlouvy a stěžovatel má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě podnikatel vrátí úhradu za nevyužitou službu, pokud stěžovatel nemohl využít tuto službu. Nevrátí-li podnikatel stěžovateli úhradu za neposkytnutou službu, bezdůvodně by se obohatil. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.