Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77960Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2024, před 5 měsíci

Miluše Michalcová

Znění stížnosti

Po příletu z Tunisu do Brna 2.7.2024,jsme hned po zjištění 2 rozbitých kufrů šli tyto zavazadla reklamovat na letišti. Vypsali s námi protokol o poškození, kufry byly na odpis, byli jsme rádi že jsme je došoupali k autu. Hned následující den jsme vypsali on-line reklamaci na https://www.smartwings.com/zavazadla/, vše podle instrukcí, které jsme dostali. Vše jsme doplnili fotodokumentací, tak jak to mělo být. Jenže se nám zatím nikdo neozval a my skoro po 2 měsících nemáme ani kufry, ani kompenzaci. Nikde jsem se nedočetla, jak dlouho vyřízení reklamace kufrů trvá.
Děkuji Michalcová


Produkt

Zn.kufru Unknown


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2024 08:27, před 5 měsíci

Dle podmínek společnosti "cestující je povinen v souladu s Montrealskou úmluvou nahlásit dopravci poškození zavazadla, poškození obsahu nebo ztrátu obsahu neprodleně, jakmile jej zjistí; nejpozději do 7 dnů ode dne převzetí zavazadla. Cestující škodu hlásí handlingovému partnerovi v místě příletu, ev. je možné škodu dohlásit vyplněním reklamačního formuláře (dostupného zde: https://claim.smartwingsgroup.com/) dopravce ve stanovené lhůtě. Cestující je povinen zkontrolovat si zavazadlo a jeho obsah bezprostředně po obdržení zavazadla a případné škody nahlásit, v souladu s Montrealskou úmluvou."

Dále je zde uvedeno, že pro uplatnění reklamace jsou nezbytné tyto dokumenty:
a) protokol o poškození či ztrátě (Damage Report) sepsaný u handlingového partnera
b) palubní vstupenka
c) zavazadlový lístek
d) fotografie poškozeného zavazadla
e) adresa a bankovní spojení
f) účet s pořizovací cenou poškozeného zavazadla nebo potvrzení hodnoty zavazadla (či ztraceného obsahu)
g) doklad o opravě zavazadla nebo potvrzení o neopravitelnosti zavazadla

Vyplněním formuláře budou cestujícímu automaticky zaslány další informace k postupu řešení. Reklamace může být vyřízena finanční kompenzací, nebo prostřednictvím voucheru na další služby. Výše kompenzace se odvíjí podle zaslaných dokumentů f) a g). V případě, že cestující nedoloží doklady uvedené v bodech f) a g), je cestujícímu nabídnuta kompenzace ve formě paušální částky. Pokud cestující nedoloží zavazadlový lístek, nebude reklamace akceptována v souladu s Montrealskou úmluvou.

Spotřebitel se může obrátit se vzniklou situací i na ombudsmana společnosti Smartwings, a.s., jestliže má pocit, že společnost reklamaci či jiné podání vyřídila nesprávně či nedostatečně. Více informací o této možnosti spotřebitel nalezne zde: https://www.smartwings.com/ombudsman.

Spotřebitel, který předal svou reklamaci k posouzení a není spokojen s vyřízením své žádosti, má právo uplatnit svůj nárok v rámci mimosoudního řízení u České obchodní inspekce. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.8.2024 09:54, před 5 měsíci


Miluše Michalcová

Dobrý den, moc tomu nerozumím, doložili jsme vše co bylo potřeba, hned na letišti jsme podali stížnost a hned jsme také na druhý den odeslali reklamaci i se vším co bylo potřeba.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 13:41, před měsícem

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.