Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#77973Neoprávněně naúčtovaná platba

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2024, před 4 měsíci

Eva Klenerová

Znění stížnosti

22.8.24 v 16.10 hod jsem platila v Litoměřicích v Kauflandu nákup,až doma jsem při kontrole účtenky zjistila, že mi byla naúctována cena za Activii 4x120g 4x ,přitom jsem ji měla jen 1x. Tím se mi nákup prodraží o 210 Kč .


Produkt

Activia jah. 4x120g


Požadované řešení

Vrácení přeplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2024 09:42, před 4 měsíci

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Pokud prodávající naúčtoval spotřebiteli zboží navíc, které si spotřebitel nezakoupil, má spotřebitel právo žádat po prodávajícím vydání bezdůvodného obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Spotřebitel může svůj nárok prokázat např. svědeckou výpovědí nebo kamerovým záznamem, je-li takový záznam v prodejně pořizován.

Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení.

Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží zaplaceno. Jiným způsobem - např. voucherem apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 14:06, před 25 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.