Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#7798Opětovně namarkované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2015, před 9 lety

Jiří Mesner

Znění stížnosti

Dobrý den
Včera 17.9.2015 v 8:22 hod.jsem nakupoval v Billa fil.Hořice,Průmyslová
Pokladní mi asi omylem načetla zboží 2x, protože doklad má asi 40 položek,zachytil jsem jednu položku,kterou jsem si tedy vzal po dohodě s pokladní znovu,však teď jsem ještě doma zjistil,že i u piva mi bylo znovu započteno další množství za cenu 130 kč.
Pokud mám účet a nevím ,kdy se do stejné prodejny znovu dostanu,jak a do kdy mohu uplatnit reklamaci.
Filiálka:00503,pokladna 4,č.dokl 703 ,pos 43 ,pokladní Syrůčková

Očekávám rychlou odpověď
S pozdravem Mesner J.,L. Bělohrad


Požadované řešení

Vrácení peněz,nebo zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2015 10:24, před 9 lety

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si vydaný účet zkontrolovali ihned na místě po provedeném nákupu, aby tím předešli pozdějším reklamacím. Později by se skutečnost o chybnosti účtované částky (jejím dvojím zaúčtováním v rozporu se skutečností) mohla hůře prokazovat.

Dále je také možné zvážit spotřebitelem podání podnětu České obchodní inspekci, která provádí dozor v oblasti správného účtování cen při prodeji výrobků dle § 3 odst. 1 písm. c) zákona o ochraně spotřebitele. V případě zjištěného nesprávného účtování na uvedené provozovně může uložit podnikateli pokutu ve správním řízení, rovněž i opatření k nápravě, aby výše uvedená pochybení při účtování cen výrobků byla minimalizována.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2015 13:28, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.