Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den
Včera 17.9.2015 v 8:22 hod.jsem nakupoval v Billa fil.Hořice,Průmyslová
Pokladní mi asi omylem načetla zboží 2x, protože doklad má asi 40 položek,zachytil jsem jednu položku,kterou jsem si tedy vzal po dohodě s pokladní znovu,však teď jsem ještě doma zjistil,že i u piva mi bylo znovu započteno další množství za cenu 130 kč.
Pokud mám účet a nevím ,kdy se do stejné prodejny znovu dostanu,jak a do kdy mohu uplatnit reklamaci.
Filiálka:00503,pokladna 4,č.dokl 703 ,pos 43 ,pokladní Syrůčková
Očekávám rychlou odpověď
S pozdravem Mesner J.,L. Bělohrad
Vrácení peněz,nebo zboží
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si vydaný účet zkontrolovali ihned na místě po provedeném nákupu, aby tím předešli pozdějším reklamacím. Později by se skutečnost o chybnosti účtované částky (jejím dvojím zaúčtováním v rozporu se skutečností) mohla hůře prokazovat.
Dále je také možné zvážit spotřebitelem podání podnětu České obchodní inspekci, která provádí dozor v oblasti správného účtování cen při prodeji výrobků dle § 3 odst. 1 písm. c) zákona o ochraně spotřebitele. V případě zjištěného nesprávného účtování na uvedené provozovně může uložit podnikateli pokutu ve správním řízení, rovněž i opatření k nápravě, aby výše uvedená pochybení při účtování cen výrobků byla minimalizována.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.