Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 14 |
Stále v řešení: | 18 |
Zakoupila jsem zboží, které dorazilo poškozené. Ihned jsem to nahlásila a doložila fotografie. Bohužel, Vinted na moji stížnost nereagoval a po dvou dnech označil transakci za úspěšně dokončenou. Peníze byly převedeny na účet podvodného prodávajícího a bylo mi řečeno, že už to nelze řešit. Platím poplatek za ochranu kupujícího, takže se cítím podvedena nejen prodávajícím, ale i samotným Vinted.
Vrácení peněz
|
Tweet |
Společnost Vinted s.r.o. je v daném případě pouze zprostředkovatelem.
Spotřebiteli doporučujeme, aby se obrátil na prodávajícího a uplatnil u něj práva z vadného plnění.
Jestliže spotřebitel splní všechny podmínky týkající se ochrany kupujících a transakce tak neměla být ze strany společnosti dokončena (z důvodu poškozeného zboží), může se spotřebitel domáhat vrácení peněz také po společnosti.
Společnost Vinted s.r.o. je možné kontaktovat i prostřednictvím e-mailu: legal@vinted.cz.
Nepodaří-li se spor se společností vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.