Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Chtěla bych vědět, z jakého důvodu nelze vyhovět zákazníkům v odd, pultového prodeje masa. Proč nelze rozpůlil velké, předem nakrájené maso na menší kusy, které by vyhovovaly především důchodcům, kteří jsou sami. Z 1,5 kg lze přece udělat kusy dva. Lidem, kteří jsou sami, menší kusy úplně stačí. Byla jsem svědkem už poněkolikáté, že prodavačky toto odmítly udělat. Konkrétně se jedná o prodejnu Kauflandu, Lhotecká ul. v Modřanech.
Vyhovět zákazníkům. Oni jsou tu pro vás.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem ke svobodě podnikání si může společnost svými interními předpisy určitá omezení či limity pro prodej stanovit, např. minimální množství zboží, které zákazník musí zakoupit. Jestliže tato omezení nejsou např. diskriminační (a nejsou tedy v rozporu s § 6 zákona o ochraně spotřebitele), není takový postup společnosti v rozporu s právem.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.