Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#77987Neochota vyhovět zákazníkům

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2024, před 4 měsíci

Zdeňka Watzkeová

Znění stížnosti

Chtěla bych vědět, z jakého důvodu nelze vyhovět zákazníkům v odd, pultového prodeje masa. Proč nelze rozpůlil velké, předem nakrájené maso na menší kusy, které by vyhovovaly především důchodcům, kteří jsou sami. Z 1,5 kg lze přece udělat kusy dva. Lidem, kteří jsou sami, menší kusy úplně stačí. Byla jsem svědkem už poněkolikáté, že prodavačky toto odmítly udělat. Konkrétně se jedná o prodejnu Kauflandu, Lhotecká ul. v Modřanech.


Požadované řešení

Vyhovět zákazníkům. Oni jsou tu pro vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2024 10:15, před 4 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem ke svobodě podnikání si může společnost svými interními předpisy určitá omezení či limity pro prodej stanovit, např. minimální množství zboží, které zákazník musí zakoupit. Jestliže tato omezení nejsou např. diskriminační (a nejsou tedy v rozporu s § 6 zákona o ochraně spotřebitele), není takový postup společnosti v rozporu s právem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 14:07, před 25 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.