Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#77988Opakovanéí odesílání doporučených zásilek nazpět odesílateli

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2024, před 5 měsíci

Václav Karabibertov

Znění stížnosti

06.08.2024 jsem obdržel Výzvu o uložení zásilky, ale s datem 05.08. Dne 06.08. jsem se dostavil na poštu – Olšanská, kde mi sdělili, že zde nic uloženého nemám. Trval jsem na ověření, kdy mi pracovnice sdělila, že dokonce ani adresa mého bydliště není na poštovním seznamu ulic uvedena! Dne 08.06. mi z reklamačního oddělení sdělili, že jde o chybu pošty a požádali odesílatele o nové odeslání. Dne 15.08. jsem byl Krajským státním zastupitelstvím (odesílatelem) kontaktován, protože se zásilka opět vrátila se stejnou poznámkou - „na uvedené adrese neznámý“.
Trvalé bydliště mám a schránku též.
Požadavek:
1) Jak hodlá Česká pošta zajistit, aby se uvedené neopakovalo a mé doporučené zásilky nebudou vraceny odesílatelům s nepravdivým odůvodněním?
2) Kdo je kontaktní osobou České pošty zodpovědné za kompenzaci finančních ztrát a morální újmy, protože i po opakovaných výzvách k nápravě při doručování na Praze 3 dochází i nadále k porušování pracovních povinností ze strany zaměstnanců České pošty.


Požadované řešení

1) Požaduji konkrétní odpověď, nikoliv obecnou. Dotazy typu, zda mám označenou poštovní
schránku pokládám za nadbytečné.
2) Požaduji, aby na Výzvě k vyzvednutí zásilky byla důsledně uváděna správná data (často se
setkávám s antidatováním!)
3) A především, aby nebyly jako důvod pro vrácení zásilek nazpět odesílateli nepravdivé
důvody, které mi způsobují finanční škody a navíc poškozují moje dobré jméno.
Děkuji za akceptování mých požadavků a vyřízení stížnosti.
Odstranění závad je, podle mého mínění, plně v možnostech a kompetenci České pošty.
Předem děkuji za akceptaci mých požadavků a trvalé odstranění závad a pochybení
S pozdravem
Václav Karabiberov, ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2024 15:30, před 5 měsíci

Danou situaci doporučujeme řešit přímo se společností Česká pošta, s.p.

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.