Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77989Stížnost na řidiče bus 67 směr IKEA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2024, před 5 měsíci

Aidda Omerovič

Znění stížnosti

Dobrý den,
chci podat stížnost na řidiče spojů 67 dnes dopoledne. SPZ 1BC 1556
Nastoupila jsem na zastávce Moravské náměstí v 10.44 směr Avion Shopping park.
Vystoupila jsem na zastávce IKEA,11.09.hodin, přední dveře, přede mnou vystupuje jedna paní, já za ni, a řidič schválně zavírá dveře, ruka mi zůstala mezi dveřmi, pravý loket mam naražení. Z venku jsem mu řekla „co děláte on ještě začal jet, takže mě zamálo srazil!!!!!
Je to nepochopitelní……….Loket mě bolí, jestli se nezlepši a nepřestane bolet pujdu v pondělí k ortopedovi.
Doufám že mate záznam i z kamer, a že řidič bude zaslouženě potrestán, a už nikdy neudělá něco podobného.
A prosím o vyjádřeni k cele situace!


Požadované řešení

Trest pro řidiče,omluva a uspořádaní


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2024 14:14, před 4 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Jestliže došlo k poranění cestujícího, je možné se písemně obrátit na společnost s žádostí o odškodnění. Spotřebiteli doporučujeme:
- v žádosti uvést: místo, datum, čas události a detailní popis okolností (případně i fotodokumentace či kontakt na svědky),
- k žádosti přiložit: lékařskou zprávu, doklady o výdajích v hotovosti (cestovné k lékaři, náklady na léky, poplatky, ...), příp. doklad od poškozených věcí.

Stížnost je možné směřovat přímo na společnost Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:10, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.