Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#77990Chybně naskenovaná zásilka při vložení do Zboxu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2024, před 5 měsíci

Jana Pavlincová

Znění stížnosti

Čekala jsem již třetí den na doručení zásilky, která byla přijata v depu v Ostravě dne 21.8.2024. Na zákaznické podpoře mi bylo sděleno, že řidič pravděpodobně chybně naskenoval při vložení do Zboxu, tudíž zásilka tam je uložena, ale nelze ji vyzvednout. Co je ale nejvíce špatné je to, že řidič neprovede inventuru Zboxu dříve, než v úterý 27.8.2024. Naprosto nechápu v čem je problém, majitel by se měl zamyslet nad tím, jak takové problémy řešit instantně. Službu zásilkovny tedy celkově hodnotím jako špatnou, příště tuto službu již nevyberu. Určitě nedoporučuji.


Požadované řešení

tady už nepompůže nic a to je na tom to nejhorší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2024 14:16, před 5 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2024 11:18, před 5 měsíci

Dobrý den, paní Pavlincová, moc nás mrzí, že vás potkalo něco takového. Podle vašeho popisu bylo nutné počkat, až Z-BOX navštíví specializovaný technik, kurýr bohužel v takovém případě zásilku už vyjmout z boxu nemůže. Jsme rádi, že se zásilku nakonec povedlo dohledat a dostala se k vám. Uděláme vše pro to, aby se to příště už nestalo. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.8.2024 08:16, před 5 měsíci


Jana Pavlincová

Hodnocení: