Počet nahlášených stížností: | 527 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 60 |
Dnes měl dorazit balík v čase 14.30 hod nejenom že řidič prozvonil ve 13hod a protože se mi špatně chodí nestihla jsem vzít telefon a ani nezájem k baráku dojet byla jsem na zahrade .a ani nedodan na vydejní místo balík jsem dnes potřebovala nutně ani nevím kde je platila jsem větší poštovné na adresu pokud balík dorazí má výdejní místo chtěla bych vrátit poštovné za nedodržení objednavky na adresu jsem velice zklamaná .Macáková Hanka
Vracení rozdílu poštovného
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Macáková, takový postup kurýra rozhodně není správný. Budeme proto rádi, když nám napíšete trasovací číslo pomocí tohoto formuláře: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové průběh doručení prověří a případně se s vámi domluví na řešení, abyste pro zásilku nemusela nikam chodit. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.