Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77999Propojení aplikace na jídlo s jízdenkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.08.2024, před 5 měsíci

Kristyna Hajkova

Znění stížnosti

Dobrý den, nechápu, proč nejde jízdenka koupená na RJ u Idos propojit s nabídkou jídla ve vlaku RJ. Jela jsem z Brna do Pardubic s malou dcerou ( cca 2h.)a jelikož nám partner koupil jízdenku u Idos, tak máme jako smůlu? Proč nejde někam zadat číslo lístku a je to. Ve vagónu už zase přes 30 stupňů, dcera chtěla pití a bohužel půl litrova láhev nám nestačila. Udělejte něco s tou aplikací! Začíná to být pro cestující ohrožující na životě, když si nemohou ani koupit pití v těchto vedrech ve vagónu, kde nefunguje klimatizace!


Požadované řešení

Zlepšení aplikace na jídlo a pití i pro lidi, kteří zakoupily listky mimo aplikaci RJ. Když nefunguje opět klimatizace, dodávat zdarma lidem vodu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2024 15:08, před 5 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Podněty ke zlepšení služeb je vhodné a účelné směřovat přímo ke společnosti RegioJet a.s. To je možné učinit například prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety. Na stejné adrese je možné i uplatnit reklamaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2024 21:11, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.