Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Tesco Praha Květ 23.8.2024 - pokladni s ekzemem, ktery byl misty krvacejici vesele saha zakaznikum na potraviny. Mel jsem chut svuj nakup posleze vyhodit. Takovy clovek by bohuzel nemel delat v odvetvi, kde prichazi do styku s potravinami. Nehlede na to, ze tato pokladni mela rovnez slovnik, za ktery by se nemusel stydet ani pan dlazdic (vyrazy jako “***”) myslim do prodejny vyspeleho statu nepatri. Radeji se prozatim teto prodejne vyhnu, nez se problem doufejme vyresi.
Nekompetentni zamestnankyne
Zajistit hygiencike podminky pri styku zamestnancu s potravinami. Neni prispustne, aby nekdo s krvacejicim ekzemem osahaval zakaznikum potraviny.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.
Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.