Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78008Sami nás rozsadili na noční jízdu a malou dceru by nechali spát s 5 cizimi lidmi v kupé t

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2024, před 5 měsíci

Zuzana Gromanová

Znění stížnosti

Dobrý den,
měli jsme týden dopředu zakoupenou jízdu nočním vlakem.Asi 24h předem nám napsali, že náš vagón nahradili jiným, ALE NÁS ROZESADILI KAŽDÉHO DO JINÉHO KUPÉ BEZ NAŠEHO VĚDOMÍ! Obě děti včetně malé dcery, která skončila sama v kupé s 5 cizími lidmi!
Obratem jsme stornovali a zakoupili nejlevnější možnost, kde bychom mohli zase sedět pohromadě, díky bohu byla, jinak bychom ani nemohli jet...
Tato možnost na poslední chvíli byla pochopitelně dražší, ale při žádosti o navrácení částky (jen cca 200,- Kč - nic zavratného, ale jde o princip) zaplacené takto za jejich chybu navíc, sice svou chybu uznali, ale nic prý nevrátí.
Prý jsme to měli řešit až v noci se stevardem, který by obě naše deti kdyžtak přemístil... cha cha cha, copak má palubní stevard tuto pravomoc....


Produkt

Ryden dopredu zakoupena jizdenka *** musela být stornovana


Požadované řešení

Vrátit přeplatek za jizdenku na poslední chvíli, abychom jako při týden předem objednané mohli sedět/ležet pohromadě ve výši 197,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2024 17:27, před 5 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2024 21:11, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.