Počet nahlášených stížností: | 527 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 60 |
V pátek měla být v čase 14:11 - 15:41 doručena zásilka. Řidič tvrdí, že telefonoval, ale lže. Celou dobu jsme na adrese byli a nikdo nevolal. Asi se mu už v pátek odpoledne nechtělo pracovat. Na adrese, kam měl zásilku uložit, samozřejmě není !!! To bychom si tam pro ní zajeli. Potřebovali jsme nutně zásilku v pátek !!! Zásilkovna už nikdy !!!
najděte zásilku a dovezte
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Stedinová, doporučujeme se v tomto případě obrátit na zákaznický servis: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular. Kolegové mají přístup k záznamům hovorů, stejně jako k poloze GPS, takže mohou jednoduše kurýrův postup prověřit. Pakliže doručení neproběhlo standardně, postarají se o nápravu a domluví se s vámi na řešení, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.