Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Venku máme krásných 35 stupňů a řidič na lince 431,který výrážel dnes z Prostějova hl.nadrazi v 11:00 není schopen zapnout klimatizaci,kterou je vozidlo vybaveno.s prominutím musím říct,že je tu pro člověka vyloženě na chcípnutí,natož pro zvíře...s tímhle řidičem je pořád něco takového..když bidm,projíždět autobus na zastávku a ho za volantem,tak mam zkažený celý den...děkuji.
S přátelským pozdravem
Michal Indra
Snad mu půjde nějak domluvit
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.
Kontakt na společnost ARRIVA nalezne spotřebitel zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.