Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78010Klimatizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2024, před 6 měsíci

Michal Indra

Znění stížnosti

Venku máme krásných 35 stupňů a řidič na lince 431,který výrážel dnes z Prostějova hl.nadrazi v 11:00 není schopen zapnout klimatizaci,kterou je vozidlo vybaveno.s prominutím musím říct,že je tu pro člověka vyloženě na chcípnutí,natož pro zvíře...s tímhle řidičem je pořád něco takového..když bidm,projíždět autobus na zastávku a ho za volantem,tak mam zkažený celý den...děkuji.

S přátelským pozdravem
Michal Indra


Požadované řešení

Snad mu půjde nějak domluvit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2024 14:35, před 6 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Kontakt na společnost ARRIVA nalezne spotřebitel zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 13:44, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2025 09:12, před 16 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.