Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Nikdy jsem si nemyslel, že to řeknu, ale zlatý český dráhy. Koupil jsem si lístky z Popradu do Prahy - pominu to, že jsou drahé a že měl vlak zpoždění. Ale to že 1) kupé, kde jsme měli spát nebylo vůbec připravené a jen v prostoru pro baťohy byly lůžkoviny...když jsem našel stewarda těsně před půlnocí, tak konstatoval jak se zafixují lůžka ať si to povleču, 2) 2 dny před cestou vám suše sdělí, že vlak který jste si rezervoval není a nahradí ho starším typem - ten vlak vrzal takovým způsobem, že se divím, že dojel...3) nikdo vás v cílové destinaci nevzbudí, žádná snídaně, nic. 4) poté co jsme vystoupili v Praze na hlaváku Vám aplikace sdělí, že vlak přijede na ten samý hlavák za 20min. Děsný služby - no more Jančura
vlak z popradu do prahy dne 24.8.2024 pravidelný čas 22:57
nedostal jsem službu, kterou jsme si zaplatil - částečná refundace peněz
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné uplatnit i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.