Společnost


Italia Travel s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78015Reklamace zájezdu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2024, před 5 měsíci

Evženie Černická

Znění stížnosti

Reklamovala jsem nabídnuté ubytování, protože, je nevhodné pro invalidní důchodce.
Protože po příjezdu na místo pobytu bylo zjištěno, že ubytování se nachází v třetím patře. Což značně stěžuje možnost chůze invalidnímu důchodci. Delegátka nabídla alternativní ubytování, které sice je v přízemí, ale moře je od ubytování vzdálené 500 metrů, což nepřipadá v úvahu, jelikož chůze s berlemi k moři je náročná, proto se vybíral zájezd v blízké dostupnosti k moři.
V kanceláři, kde jsme dostali klíče, bylo navrženo ubytování s výtahem jako náhradní, bohužel je o 250 euro dražší, což cestovní kanceláře odmítla uhradit.
Itálie Travel nám též nabídla náhradu s příplatkem. Místo toho aby tuto škodu vykompenzovala tím, že by doplatila náhradní ubytování.
Písemně c.kanceláři jsem nesdělila, že mám invalidní rodiče, ale domluvila jsem se telefonicky, proto se na toto delegátka vymlouvá, že nevěděli o invalidech. Hovor nemám nahraný, bohužel.
Další věc je, že jsem vyloženě žádala, aby ubytování bylo s přístupným parkováním, protože rodiče nemohou dlouho chodit, a proto je potřeba je někam dovést autem.
Na místě jsme mohli zaparkovat, ale vjezd byl velmi úzký, a tak jsme si poškrábali auto. A navíc jsme museli požádat jiné hosty, aby na chvíli odjeli ze svého parkovacího místa, abychom mohli vůbec přijet na naše parkovací místo.Vyjezd zpět z parkovacího místa bude pouze před odjezdem, jelikož nechceme poničit auto znovu. Tím jsme omezili možnost přemístění důchodců. Jen tak mimochodem, při rezervaci nám bylo řečeno, že na parkovací místo dojedeme bez problému, že se tam vejdeme.
Další drobnosti: po příjezdu v 18:30 jsme museli čekat na úklid, v jedné místnosti nesvítí světlo.
V noci, do druhé hodiny ráno, nás rušili sousedi seshora. Až po upozornění, že zavoláme policii, svůj hluk omezili.


Produkt

Již popsáno výše


Požadované řešení

Požadujeme finanční odškodnění za morální újmu a potíže, které nám byly způsobené. Jelikož na řešení těchto problémů jsme použili dva dny naší předem zaplacené dovolené CK Itálie Travel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2024 14:50, před 4 měsíci

Podle § 2537 odst. 2 občanského zákoníku musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 14:09, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.