Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Bolo mi znemožnené prihadzovať s vyjadrením že niesom overený, účet som pri registrácii riadne overil telefónom a už som aj neraz zaplatil za služby Aukro s.r.o. prevodom.
To znamená že už je účet overený ale oni chcú stále niečo overovať a dozviete sa to 10 sekúnd pred skončením aukcie keď prihadzujete. Keď zaplatím z účtu tak som overený a neviem čo potom chcú? *Celé Aukro je robené tak, že sa nemáte na koho obráiiť a chýba aj formulár pre stažnosťi a ani infolinku nemajú, zrejme nechcú aby ich niekto otravoval. Je to neseriózne urobená stránka podľa požiadaviek zadávateľa. Na zákazníkoch im nezálež, prečo by inak museli ísť sťažnosti cez druhú spoločnosť ktorá žiada tiež vaše osobné údaje. Toto už je vrchol všetkého a pani z Aukra tu na stránke pohodlne odpovedá ako a kedy sa jej zachce.
Aukro ma pripravilo o zberateľské kúsky.
Konvolut čsla/ačr od predajcu jirikutal. vydra%žené dňa 25.8.2024, 18:52:18
žiadam náhradu za znemožnenú aukciu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel splnil veškerou svoji povinnost týkající se ověření účtu a má-li na základě smluvních podmínek právo na přihazování na zboží, pak je mu společnost povinna přihazování umožnit, jinak se jedná o porušení její smluvní povinnosti.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, z jakého důvodu dochází ke znemožnění řádného užívání služby a případně jak je možné tuto situaci konkrétně napravit.
Není-li možné společnost kontraktovat jiným způsobem, může tak spotřebitel učinit formou doporučeného dopisu s dodejkou, který bude zaslán na adresu sídla společnosti: AUKRO s.r.o., Londýnské náměstí 886/4, 63900 Brno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, na základě podané stížnosti jsme situaci prověřili. Uživatelský účet spotřebitele nebyl do dnešního dne ověřen předepsaným způsobem.
Na nabídce, o kterou měl spotřebitel zájem, měl prodejce nastaveno omezení pro uživatele bez tohoto ověření, proto nebyl příhoz proveden.
Ověření uživatelského účtu je potřeba provést zasláním ověřovací platby ve výši 3 Kč bankovním převodem na účet 2501709244/2010 se správným variabilním symbolem. Přesné platební údaje jsou uvedeny v Moje Aukro > Můj účet > Nastavení >Moje údaje: Ověření. Detailní návod najdete také v sekci Nejčastější dotazy a odpovědi zde: https://aukro.cz/kontakt/muj-ucet-potize-s-registraci-overenim/jak-si-overim-ucet
Naše zákaznická péče je dostupná na stránkách https://aukro.cz/kontakt - stačí zvolit oblast, které se dotaz týká a dole na stránce se rozevře kontaktní formulář. Telefonní linku skutečně neprovozujeme.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.