Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#78016Znemožnenie prihadzovania v aukcii zo strany Aukro s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2024, před 5 měsíci

Aladár Zeman

Znění stížnosti

Bolo mi znemožnené prihadzovať s vyjadrením že niesom overený, účet som pri registrácii riadne overil telefónom a už som aj neraz zaplatil za služby Aukro s.r.o. prevodom.
To znamená že už je účet overený ale oni chcú stále niečo overovať a dozviete sa to 10 sekúnd pred skončením aukcie keď prihadzujete. Keď zaplatím z účtu tak som overený a neviem čo potom chcú? *Celé Aukro je robené tak, že sa nemáte na koho obráiiť a chýba aj formulár pre stažnosťi a ani infolinku nemajú, zrejme nechcú aby ich niekto otravoval. Je to neseriózne urobená stránka podľa požiadaviek zadávateľa. Na zákazníkoch im nezálež, prečo by inak museli ísť sťažnosti cez druhú spoločnosť ktorá žiada tiež vaše osobné údaje. Toto už je vrchol všetkého a pani z Aukra tu na stránke pohodlne odpovedá ako a kedy sa jej zachce.
Aukro ma pripravilo o zberateľské kúsky.


Produkt

Konvolut čsla/ačr od predajcu jirikutal. vydra%žené dňa 25.8.2024, 18:52:18


Požadované řešení

žiadam náhradu za znemožnenú aukciu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2024 16:02, před 4 měsíci

Pokud spotřebitel splnil veškerou svoji povinnost týkající se ověření účtu a má-li na základě smluvních podmínek právo na přihazování na zboží, pak je mu společnost povinna přihazování umožnit, jinak se jedná o porušení její smluvní povinnosti.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, z jakého důvodu dochází ke znemožnění řádného užívání služby a případně jak je možné tuto situaci konkrétně napravit.

Není-li možné společnost kontraktovat jiným způsobem, může tak spotřebitel učinit formou doporučeného dopisu s dodejkou, který bude zaslán na adresu sídla společnosti: AUKRO s.r.o., Londýnské náměstí 886/4, 63900 Brno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2024 13:25, před 4 měsíci

Dobrý den, na základě podané stížnosti jsme situaci prověřili. Uživatelský účet spotřebitele nebyl do dnešního dne ověřen předepsaným způsobem.
Na nabídce, o kterou měl spotřebitel zájem, měl prodejce nastaveno omezení pro uživatele bez tohoto ověření, proto nebyl příhoz proveden.
Ověření uživatelského účtu je potřeba provést zasláním ověřovací platby ve výši 3 Kč bankovním převodem na účet 2501709244/2010 se správným variabilním symbolem. Přesné platební údaje jsou uvedeny v Moje Aukro > Můj účet > Nastavení >Moje údaje: Ověření. Detailní návod najdete také v sekci Nejčastější dotazy a odpovědi zde: https://aukro.cz/kontakt/muj-ucet-potize-s-registraci-overenim/jak-si-overim-ucet
Naše zákaznická péče je dostupná na stránkách https://aukro.cz/kontakt - stačí zvolit oblast, které se dotaz týká a dole na stránce se rozevře kontaktní formulář. Telefonní linku skutečně neprovozujeme.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 15:12, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 08:45, před měsícem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.