Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:527
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:60
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78025Zásilkovna je bezkonkurenčne najhoršia spoločnosť, s akou som sa kedy stretla. Môj zážitok s nimi bol absolútne frustrujúci a dokazuje ich úplnú nekompetentnosť.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2024, před 5 měsíci

Lujza Rusková

Znění stížnosti

V piatok 16. augusta som odovzdala zásielku do Z boxu. Očakávala som, že zásielka bude doručená v priebehu pár dní. Namiesto toho tam celý týždeň zostala bez povšimnutia, pretože nikto vo firme evidentne nevedel, že je v boxe. Keď som po týždni, 23. augusta, zavolala na infolinku, dozvedela som sa, že moja zásielka "neexistuje" – jednoducho ju nevideli v systéme.

Bolo mi povedané, že technik sa na to príde pozrieť buď v piatok, alebo až v pondelok. Je pondelok, 26. augusta, a moja zásielka je stále v boxe, už 10 dní, a nikto mi nevie povedať, kde vlastne je. Počas týchto dní som dostala rôzne a často protichodné informácie od troch rôznych zamestnancov. Raz mi tvrdili, že zásielka je v boxe, potom že ju má kuriér, a nakoniec, že aj keby bola v boxe, nemôžu mi ju jednoducho vrátiť, lebo musí ísť najprv do depa na kontrolu.

Čerešničkou na torte bolo, keď ma pani na infolinke obvinila, že som ich kontaktovala až po týždni, že moja zásielka je neaktívna. Moja úloha bola jednoduchá: odovzdať zásielku do boxu, čo som aj urobila. Vašou úlohou bolo ju prevziať a odoslať. Ja nie som povinná každý deň kontrolovať, či ste s ňou už niečo urobili.

Na základe tejto skúsenosti môžem s istotou povedať, že Zásilkovna má nielen najhorší zákaznícky servis, ale aj úplne zlyháva v základnej logistike. Nedoporučujem nikomu, aby využíval ich služby.


Produkt

Zaslanie balíku do SR


Požadované řešení

Reklamácia - vrátenie peňažnej sumy za poštovné a hodnotu zásielky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2024 14:11, před 5 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2024 13:29, před 5 měsíci

Dobrý den, paní Rusková, mrzí nás, že jste se dostala do takovéto situace. Je rozhodně dobře, že jste se ozvala kolegům, pokud jste u zásilky delší dobu neviděla žádný pohyb. Operátoři totiž mají přístup do interních systémů a sdělí vám tak vždy nejaktuálnější informace. Je nám líto, pokud vyzněly rozporuplně. Když s vámi hovořila první kolegyně, neměla ještě k dispozici informaci o tom, zda byla vaše zásilka fyzicky ze Z-BOXu odvezena, proto vám to nemohla sdělit. Během následujících hovorů s odesílatelkou kolegové čekali na kontrolu Z-BOXu ze strany techniků. Nechali jsme telefonáty prověřit a žádná obvinění ze strany operátorů nezazněla. Operátoři zpracovali všechny požadavky dle správných postupů, dělají zkrátka vše pro to, aby vaši zásilku dohledali. Prosíme vás proto zatím o trpělivost, jakmile se kolegové dozvědí něco nového, měli by se s vámi sami spojit a věc s vámi dořešit. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2024 21:35, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 15:23, před 3 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.