Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jedná se o špatně dodané zboží. Problém je popsán níže.
Několik emailu jsem prodejci odeslala okamžitě po převzetí zásilky, bez odezvy. Při telefonním kontaktu jsem odkázána na emailovou komunikaci, na níž prodejce nereaguje. Kontaktovala jsem prodejce také přes webový kontaktní formulář, na níž se mi dostalo odpovědí - zamítnuto. Prodejci jsem také poslala fotky balíčku se špatným zbožím.
Jedná se o:
1) 30 žlutých lampionů místo 30 bílých lampionů
2) 2 žluté lampiony místo 2 červených lampionů SRDCE (lišících se cenově)
3) palivo 4x4cm místo dvojnásobného paliva 8x8cm
Z toho že na můj dotaz na dostupnost konkrétního zboží, před samotným nákupem, prodejce reagoval do několika minut a potvrdil dostupnost, usuzují že mě cíleně podvedl.
Požadují slevu z nákupu dle 8. bodu VOP prodejce, ne vrácení peněz.
S pozdravem,
Sandul
30 ks Lampionů Štěstí Svatební - BÍLÁ - dvojnásobné palivo + 2ks Lampionů přání a štěstí SRDCE - červený (místo toho dodáno 32 ks žlutých lampionů s malým palivem)
Požadují 30% slevu z nákupu dle 8. bodu VOP prodejce. Nejedná se mi o vrácení peněz a zboží.
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o tzv. nesplněnou jakost při převzetí. Spotřebitel má právo na dodání nové věci, příp. jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený (např. zapošít malou dírku ve švu), pak má spotřebitel právo na opravu. Právo na slevu náleží spotřebiteli vždy, pokud neuplatnil jiné právo. Jedná se však o standardní reklamační řízení. Spotřebitelka by proto měla zboží řádně reklamovat a počkat na vyjádření prodejce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.