Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78032Nedostatečné služby a komfort během cesty vlakem dne 23. 8. 2024

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

41 minut 44 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2024, před 4 měsíci

Miroslava Rolcová

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych se podělila o svou zkušenost s cestou vlakem Českých drah v pátek 23. 8. 2024. Cestovala jsem se svými dětmi (13 a 21 let) z Českých Budějovic do jedné vesnice u Prahy s přestupem na hlavním nádraží v Praze.

Bohužel, první vlak byl tak přeplněný, že jsme si neměli kam sednout. Jsem kardiak, a proto je pro mě důležité mít možnost si během cesty sednout. Co však bylo ještě horší, ani v jednom z vlaků nefungovala klimatizace. Vzduch ve voze byl téměř nedýchatelný a okna nebylo možné otevřít, aby se situace zlepšila.

Za tuto cestu jsme zaplatili téměř 800 Kč. Musím se zeptat, zda je takto vysoká cena opravdu odpovídající službám, které byly poskytnuty. Očekávala bych, že za tyto peníze bychom měli mít zajištěno nejen místo k sezení, ale také cestování v prostředí, kde se dá normálně dýchat.

Jsem natolik nespokojená s touto zkušeností, že zvažuji oslovit média a požádat je, aby s námi strávili jednu páteční jízdu vlakem a natočili reportáž o podmínkách, které cestující musí snášet. Domnívám se, že by si veřejnost měla být vědoma, jaké služby za své peníze dostává.

Doufám, že se situace bude řešit a že se kvalita služeb zlepší.

S pozdravem,

Rulcová


Požadované řešení

To je na Vás


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 08:16, před 4 měsíci

Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.