Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:608
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Toto skore je založeno na 104 stížnostech.

#78033Prodavač u sýrů v Kaufland Michle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2024, před 6 měsíci

Katerina Newson

Znění stížnosti

Dnes ráno jsem navštívila tento supermarket, moje maminka kupovala sýr a všimla si, že malé kuličky mozarelly byly oschlé a okolo nic se vytvářela olejová skvrna, která vypadala zkaženě.
Upozornily jsme na to pracovníka, který ač lámanou češtinou se mi snažil vysvětlit, že ty sýry ( starší) oschlé plátky nemůže obracet, protože by to neprodal. Snažila jsem se mu vysvětlit, že to není o sýrech plátkových, ale o té mozarelle, která vypadá otřesně. Na to jsem mu řekla, komu to mám říct? Managementu? Tomu rozuměl a začal tam na mě před dalšími zakázníky křičet a hádat se. tohle byl vrchol neprofesionality a drzého chování zaměstnance, žiju v zahraničí a tohle by se v žádném případě netolerovalo.
Pán byl zřejmě ukrajinského původu, je třeba ho zaškolit a vysvětlit mu základy a povinnosti zákaznického servisu.
Bohužel, v této pobočce už nakupovat nebudu.
K. Newson 27.08.24 9.30h


Požadované řešení

Vynaložte své síly na školení svých zaměstnanců . Je to bída a v dnešní době neakceptovatelné, aby zaměstnanec řval na zákazníka!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 10:11, před 6 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Má-li spotřebitel podezření na zdravotní závadnost prodávaných potravin živočišného původu, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2024 13:45, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2025 08:59, před 24 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.