Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#78035Prodej zboží s datem po expiraci - losos

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2024, před 5 měsíci

Marcela Stuchlíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 23.8.2024 jsme koupila v prodejně Lídl ve Frýdku Místku jedno balení lososa za 299,- Kč. Doma po rozbalení jsme zjistila, že expirace výrobku skončila 22.8.2024.
Jelikož jsem důchodkyně z Ostravy, nepodnikla jsem cestu zpět do Frýdku, abych výrobek reklamovala.

Zaráží mě, že u těchto výrobků, u nichž hrozí otrava organismu, si dovolí prodejna výrobek po expiraci prodávat.


Produkt

Losos čerstvý - 4 plátky - dokládám forografii


Požadované řešení

Reakcí na moji stížnost by pochopitelně mělo být vrácení finanční částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 14:30, před 5 měsíci

Výrobky po datu minimální trvanlivosti si může spotřebitel v obchodě i koupit, ovšem za podmínky, že se prodávají odděleně a jsou náležitě označené. Totéž ale neplatí pro výrobky s prošlým datem spotřeby. Datum spotřeby říká, že po jeho překročení už se potravina prodávat nesmí, jelikož taková potravina se nepovažuje za bezpečnou.

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme zvážit podání podnětu k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2024 07:09, před 5 měsíci

Dobrý den, paní Stuchlíková, mrzí nás, že jste si na lososu nemohla pochutnat a za nízkou kvalitu se omlouváme. výrobek doporučujeme v prodejně reklamovat. Budou Vám vráceny peníze zpět i bez předložení platné účtenky. Tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2024 21:35, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2024 08:11, před 4 měsíci


Marcela Stuchlíková

Dobrý den,

děkuji za Vaši spolupráci - reakce Lídlu byla následující:
pokud chcete peníze vrátit, musíte výrobek fyzicky v prodejně reklamovat.

Nestačí, pokud doložíte, že máte účet a fotografii výrobku s čárovým kódem a číselným označením prodejny, čili výrobek byl místně a časově prodejně jednoznačně přiřazen.

Jezdit z Ostravy do Frýdku a zpět kvůli nekvalitní práci prodejny znamená další finanční náklady - a ty Vám nikdo neuhradí.
Místo kompenzace částky jsem obdržela "poukaz" na nákup zboží ve výši 100,- Kč.

Nicméně Vám děkuji za pomoc a ppučení pro mě je, že prodejny Lídl přes honosnou reklamu nejsou z hlediska čerstvosti příliš důvěryhodné.

Přeji hezký den.

M. Stuchlíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2024 07:41, před 4 měsíci

Dobrý den, paní Stuchlíková, děkujeme za zpětnou vazbu. Tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 06:54, před měsícem

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.