Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
dne 23.8.2024 jsme koupila v prodejně Lídl ve Frýdku Místku jedno balení lososa za 299,- Kč. Doma po rozbalení jsme zjistila, že expirace výrobku skončila 22.8.2024.
Jelikož jsem důchodkyně z Ostravy, nepodnikla jsem cestu zpět do Frýdku, abych výrobek reklamovala.
Zaráží mě, že u těchto výrobků, u nichž hrozí otrava organismu, si dovolí prodejna výrobek po expiraci prodávat.
Losos čerstvý - 4 plátky - dokládám forografii
Reakcí na moji stížnost by pochopitelně mělo být vrácení finanční částky.
|
Tweet |
Výrobky po datu minimální trvanlivosti si může spotřebitel v obchodě i koupit, ovšem za podmínky, že se prodávají odděleně a jsou náležitě označené. Totéž ale neplatí pro výrobky s prošlým datem spotřeby. Datum spotřeby říká, že po jeho překročení už se potravina prodávat nesmí, jelikož taková potravina se nepovažuje za bezpečnou.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme zvážit podání podnětu k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Dobrý den, paní Stuchlíková, mrzí nás, že jste si na lososu nemohla pochutnat a za nízkou kvalitu se omlouváme. výrobek doporučujeme v prodejně reklamovat. Budou Vám vráceny peníze zpět i bez předložení platné účtenky. Tým Lidl
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
děkuji za Vaši spolupráci - reakce Lídlu byla následující:
pokud chcete peníze vrátit, musíte výrobek fyzicky v prodejně reklamovat.
Nestačí, pokud doložíte, že máte účet a fotografii výrobku s čárovým kódem a číselným označením prodejny, čili výrobek byl místně a časově prodejně jednoznačně přiřazen.
Jezdit z Ostravy do Frýdku a zpět kvůli nekvalitní práci prodejny znamená další finanční náklady - a ty Vám nikdo neuhradí.
Místo kompenzace částky jsem obdržela "poukaz" na nákup zboží ve výši 100,- Kč.
Nicméně Vám děkuji za pomoc a ppučení pro mě je, že prodejny Lídl přes honosnou reklamu nejsou z hlediska čerstvosti příliš důvěryhodné.
Přeji hezký den.
M. Stuchlíková
Dobrý den, paní Stuchlíková, děkujeme za zpětnou vazbu. Tým Lidl
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.